• Nashua

28/4 -07.

Hej!
    Är alldeles ny här på forumet.
    Finns det fler som skall gifta sig den 28/4 nästa år?*nyfiken*?

• Svar på tråden 28/4 -07.
  • cascada

Här är en till som gifter sig den 28/4-07...vad jag längat dit, känns lite som en evighet med snart är man där tror jag för allt går så fort.
    Men vi ligger bra till er vår planering...har planerat sen i början på juni men det känns bra att vara ute i god tid.

Har ni hunnit planera mkt hur ni vill ha det osv?

Va kul att det är en till här på BT som ska gifta sig samma datum som mig!

• Nashua

Nja vi har väl precis kommit i gång med vår planering, mest jag som planerar:)

Men har bokat frisör, fixat en tjej som kan göra buketten, klänningen är fixad den hittade jag på tradera.

Sitter nu å funderar på hur vi ska göra med maten, buffe eller inte.....vi blir ca 30 vuxna och 8-10 barn.

• cascada

Samma här...det är mest jag som planerar. Sambon är med på ett hörn ibland...
    Men han tycker det är så långt kvar så vi har tid på oss tycker han. Killar fungerar kanske så i största allmänhet!?!

Vi har oxå fundrat lite fram och tillbaka angående maten, men det blir buffè, det blir lite mer avslappnat. (Tror vi)
    Vi vill inte ha det där stela när man bara sitter rakt uppåner hela kvällen...det kan bli lite segt då (från egna erfarenheter).
    Vilket håll lutar det år för eran del?

Är lite nyfiken...vad har du hittat för klänning?
    Jag har beställt min och får den i januari, jag har aldrig provat den modellen utan bara en annan ur Nixas kollektion för att veta vilken strl jag skulle ha.
    Hmm...blir spännande att få prova den sen.

• Nashua

Jag antar att min klänning är hemmasydd, men det spelar ingen roll för den är jättefin å kostade inte skjortan:)

Buffe blir det nog men jag är inte så att jag vill lägga ner 20-30 tusen på mitt bröllop, men att försöka räkna ut vad matkostnaden blir är ju rätt så svårt..... sen är det ju lokal mm......Mycket utgifter blir det!*ler*

Men allt löser sig!!
    Ringarna är det viktigaste tycker jag , för dom ska vi ju alltid bära så dom ska ju kännas perfekta.

• /em

Hej,

jag skall också gifta mig då! Lite ovanlig tid för bröllop.
    Är lite orolig för vädret, hade tänkt att ha själva vigselakten utomhus... Vi har backup-plan ifall det är dåligt väder iofs. Det gäller att hoppas på en fin vår!
    Vi kommer troligen att ha buffé för att försöka spara in lite på utgifterna.
    Vi skall kolla på lokal imorgon, men i övrigt har vi inte planerat något alls ännu, så att det det blir brådis när vi väl sätter igång nu (om lokalen känns bra vill säga!)

Svar på tråden 28/4 -07.