• Bröllopstokiig

Jag har blivit HIPPAD!! 14 oktober -06

Heej.
    Nu har jag vaknat till liv igen och känner mig fortfarande något full... haha!!

Iförrgår ringde en jätte gammal kompis och sa att hon såååå gärna ville träffa mig och fika hos mig på lördag! Jag sa till henne att vi kunde åka in till stan el nått men NEJ, hon var bestämmd och sa att hon vill träffas Hos MIG och se hur jag bor nu förtiden mm så jag sa "fine" och så så bestämmde vi att hon skulle komma kl 13 på lördagen ( igår ).

så jag fixar hemma och väntar på att hon ska komma, men vid 12 tiden dyker min syster upp och vill fika med mig! så vi fikar och snackar lite skit.

vid 13 tiden så ringer det på och jag ber min syrra öppna för att jag matade vår Son.
    Då hör jag helt plötsligt en massa röster, så jag går till Hallen och kollar och där står ALLA!! ett helt gäng av vänner som skriker Grattis till mig....

jag vart sååå paff så jag bara stod och skrattade i en kvart! visste inte vad jag skulle säga el göra! Sen vart det kram kalas och alla sätter sig i v rummet och börjat dricka.
    Dom ger mig en Hel Sangria och säger att den där ska vara slut innan vi går härifrån! så jag börjar dricka...
    Medans vi dricker så klär tjejerna ut mig till en BIMBO! Så jag fick en blond peruk, en krona, en kompis sminkade mig, sen fick jag sätta på mig kläder som en Bimbo har....
    så jag såg ut som en BIMBO!!!

sen plingar det på dörren och där står en tjej med en reseväska och presenterar sig som Anna. Inget mer säger hon och då börjar jag bli nervös.....

Anna går in i v rummet och ber mig sätta mig på en stol brevid väska. Hon säger att det här är mitt
    Första Uppdag:
    jag ska känna i väskan och lista ut vad det är där i.
    jag känner ganska fort att det är dildos där i.... och mycket riktigt, bara sexleksaker!
    Jag fick försöka klura ut vad allt är för nått, och jag hade rätt på hälften ungefär!
    Sen berättade hon om alla olika sex leksaker medans vi får känna och klämma på dom!! Sen går hon iväg och låter oss komma en och en och beställa det vi ville ha, och JAPP jag beställde! Så nu ska vi har suuuper roligt i sängen, haha!!

När hon gick så fortsatte vi dricka och snacka skit... och jag drack upp hela sangrian!

Sen åkte vi in till stan där jag fick mitt ANDRA UPPDRAG: sälja kondomer!
    en kondom för 10kr! Efter 15 min så var alla kondomer sålda! Så det gick som smör, haha!!!

Sen fick jag mitt TREDJE UPPDRAG:
    ragga på 3 st killar och få deras nummer, och inte vem som helst utan bara dom killarna som mina vänner valde ut! Så efter en bra stund så hade jag 3st Godkända telefon nummer!

efter det gick vi till en Mongoliansk restaurang och åt buffe och drack mängder av vin, öl och drinkar!
    där fick jag öven 20 frågor att svara på allt mellan himmel och jord! vilket då var mitt fjärde uppdrag!

men en fråga kommer jag speciellt ihåg:
    om du var tvungen att välja mellan:
    a) din blivande med lååååång tånaglar som inte går att ta bort el b) Brad pit utan snopp.... haha... guuud vad jag hade svårt med den frågan! men det vart B! för jag tål inte fötter & tånaglar.... URRK!

Under tiden när vi satt och åt så kom ett gäng på 9-10 st killar och bjöd in oss till ett litet rum. Där fortsatte vi att dricka drinkar och så började vi sjunga karaoke!!! ojjj jäklar vad vi sjöng!!
    Sen fick jag så klart mitt FEMTE UPPDRAG:
    Sjunga en låt helt själv, och dom skulle välja vilken låt!
    Så dom valde " vill ha dig"...
    jag hälde i mig 4 drinkar och sen körde jag på och jag sjöng som aldrig förr!!
    Och medans jag sjunger så ser jag hur alla gråter av skratt... liite pinsamt men det sket jag i och tog i ännu mer..... HA HA HA, jag hade sååå kul!

Som en liten present så fick jag in en 2 special drinkar av killarna!!! TAAACKAR!!!

Efter några timmar gick vi vidare till ett annat ställe, där vi festade och beställde drinkar!! Det var såå mycket folk så mina vänner bestämmde att vi skulle gå vidare till ett annat ställe.

På det innestället så fick jag gå först in i kön... NICE! och sen vart jag bjuden på en drink av vakten! Snacka om att jag måste ha sett jäkligt bra ut... NOT!!

Sen satte vi oss vid ett bord där det bara var Tyskar! Och jag pratade på som aldrig förr med min krassliga engelska, men dom förstod ju typ hälften ialf!!
    Och jag har nu fått höra att jag var rikigt bra oxå!!! jag hade bla sagt " I am on a ehhh ehh hmm UPPDRAG "

Sen började jag må lite halv dåligt och vart såå fruktansvärt hungrig! Så då kom mina vänner på ett 6.e uppdrag... tigga mat av en Korvgubbe!
    Och det gick! från 3.e korvgubben fick jag en kokt med bröd!! haha!!

vid 03.30 var jag hemma, kanon full och slocknade i sängen med alla kläder på! Och telefonen i handen.

Nu efteråt så har jag fått veta att jag har gjort så pinsamma saker så jag hoppas att jag aldrig träffar dessa människor igen!

Och på hemvägen från stan så ringde jag upp Jimmy och berättade hur mycket jag älskar honom och jag hade tydligen varit såå smörig så han trodde att jag hade varit otrogen... haha!!

Men jag hade såååå kul. Och kan inte önska mig en bättre möhippa!! Helt underbart!!

***** Tuuusen Tack till alla mina vänner och min underbara syster som fixade en oförglömlig möhippa *******

• Svar på tråden Jag har blivit HIPPAD!! 14 oktober -06
  • LissAnna

Låter kanon ju!! :D:D:D

• jag ska bli en fru...läängtar-nu gift

oj,oj skrattar så jag gråter med

Kul,med så roliga och snälla vänner;)
    Hoppas att min hippa(OM jag får någon)blir hälften så kul som din var!

• JimmysVeronica

ja! det var verkligen suuuper kul!!
    visst var det pinsamma saker, men samtidigt jätte kul!!!

Svar på tråden Jag har blivit HIPPAD!! 14 oktober -06