• Stefans fästmö

Aaah! Var är mina favoriter?!?

Igår hade jag massa favoriter sparade, men idag är det bara ca en tredejdel som är kvar! Vart har de tagit vägen? Inte rensas väl favoriterna bort efter en viss tid? För vissa av dem var jättegamla så de borde redan har försvunnit i så fall... Går det att hitta gamla favoriter igen?!? Snälla Patrik, Hjälp!!

• Svar på tråden Aaah! Var är mina favoriter?!?
  • Yllo

Mina är också borta!! Vad har hänt?? Vill också veta

• Gable

Mina har försvunnit också, fast jag saknar dom inte speciellt mycket

• Pumpkin

Fan oxå, det hade jag inte märkt förrän nu!

• När?

Favorit-trådar som inte besökts på 3 månader (tror jag att det är) tas automatiskt bort...
    Det bästa är att själv spara de trådar man tycker är intressanta i sina egna favoriter på datorn, då försvinner de aldrig! (det tipset fick jag av en vänlig själ här på BT efter att hälften av mina favoriter försvunnit)

• österlen brud

Jag vet tjejer samma sak för mig snyft

• picachu

titta! mina har också försvunnit!

• Stefans fästmö

Men om allas har försvunnit nu plötsligt kan det ju inte bero på 3 månadersregeln... Dessutom tror jag det är längre än så som jag inte varit inne på vissa. Ska kolla om jag gjorde ett dokument med de viktigaste länkarna o sparade...

• Pumpkin

Jaja, det är bara att starta nya trådar med sånt man undrar, man får ju alltid bra svar i alla fall

• Pumpkin

Nej det kan ju inte vara 3 månader...

• När?

Man behöver inte göra ett dokument med länkarna. Klicka bara på "favoriter" i menyn och "lägg till favorit" så har ni dem för alltid!

• Stefans fästmö

När?

Jo jag vet, men jag tycker det är smidigare att ha en fil med alla länkar, än att ha så många favoriet i internetmenyn... Men det gör man ju som man vill! :) Såg iaf att jag har sparat några av de viktigaste, alltid något... Men störande att de bara försvinner!

• När?

Stefans fästmö,
    du vet att du kan skapa mappar även under favoriter va?! Så att listan inte behöver bli så lång!

• Stefans fästmö

Ja det vet jag, fast jag tänkte iofs inte på det... Kanske skulle göra det! :)

Men problemet återstår, varför försvinner de? Ingen från BT som läser detta?!?

• ac2007

VI har också tappat så gott som alla våra trådar!! Jag och m2b hade många trådar sparat och sist jag var in var för en vecka sen, så 3 månaders-regeln kan ju inte stämma då inte... Så många idéer som är borta!

• Mitt hjärta är hemma

Samma här, har också tappat massa favvotrådar. Kanske någon storstädning av BT håller på utan att vi vet om det?

• hemligt2007

Detsamma har hänt mig så det igår/ förrgår när jag gick in.

• Wunja

Neeej, samma sak har hänt mig! :( F-n också...

Det kan inte ha med någon tremånadersregel att göra, flera av mina gamla trådar har legat obesökta sedan början av året men inte försvunnit förrän nu.

Svar på tråden Aaah! Var är mina favoriter?!?