• aa_s_a

Är han intresserad?

Jag småflirtar med en kille på jobb. Har aldrig sett honom på det sättet innan, utan det är först de senaste veckorna som jag börjat inse att han är rätt trevlig och mysig..

Vi pratar en hel del när vi träffas på jobb, jag tycker han tittar efter mig emellanåt o.s.v..
    Idag tog jag mod till mig att fråga om vi ska gå ut och fika eller ta en öl till helgen. Han sa då att han tyvärr ska bort i helgen, men att han gärna träffas nästa vecka.

Jag har varit lite nedstämd på sistone och han har vetat om det, och idag kom han med ett humorpapper för att få mig på gott humör..

Hmm, kan det vara så att han är intresserad av mig också??

• Svar på tråden Är han intresserad?
  • Pepparmyntan

Det kan nog vara sa att han ar interesserad av dig. Du far val ga ut och ta en ol eller en fika med honom och se hur det hela utvecklas. Lycka till med flirtandet.

• Lucia05

Ja;) Han kan nog vara intresserad.
    Hoppas ni kan ha en 'dejt' nästa vecka!:D

• aa_s_a

Men det finns en hake.. Jag har precis lämnat mitt ex nästan.. Jag vill inte ha tillbaka honom, p.g.a. allt som hänt. Jag var på väg bort från det förhållandet i många månader och var väl förberedd på att dagen när jag fjorde slut skulle komma..

Men jag känner mig så dum mot mitt ex... Men jag vet att det aldrig skulle fungera mellan oss..

• karinna

Se det som en trevlig stund med en trevlig människa! Tillåt dig att ha det kul bara, det är det du behöver just nu!

• aa_s_a

Jo jag vet, men jag hoppas ändå att det ska utvecklas till ngåot mer...

Svar på tråden Är han intresserad?