-
-
Svar på tråden Gifte oss i somras och här är vårt nästa projekt!
-
Är lite förbryllad... lägger du ut bloggen för att folk ska läsa om din graviditet eller om dina sexvanor?
-
Zeta-2007
För att skriva om mitt liv vilket innehåller både sex och en graviditet för tillfället. Men även andra saker vi gör. -
Filips tjej
jag tycker den var ganska gullig ändå, so what att det råkar vara lite sprut hit eller dit. Ni verkar ha det mysigt, kul att läsa om fler som är som nykära fast man har varit tillsammans länge! (jag får ju ocskå börja om från 0 efter 11 år som ogift - blev fru i lördags
) Spännande med bebis! -
Öhhh, ursäkta men f'n va opassande! Känns lite "hej vi är 14 och har inget annat att skriva om".
-
men gud vad ni hoppar på den stackars tjejen!
Ok, att bloggen kanske inte är i allas smak, men de måste väl ändå få skriva vad dom vill! Sen är det ju fritt att läsa ( och kommentera ) Men lite trist att det inte räcker med ett " blä, vad snuskigt" inlägg, måste alla skriva samma sak? Kan ni inte gratulera till den kommande bebisen istället? Lite snusk får man väl tåla ;)
Grattis till den kommande bebisen!! -
tack milkeway, kände mig lite ensam i hejarropen här.
heja, heja
var kom alla moraltanter ifrån?
*fnissar* -
nenne78
Jag står på din sida :D:D -
Skriv vad ni vill, men ni kan ju aldrig veta vilka som läser bloggen.
Således kan ni ju inte veta om nån i släkten/vänskapskretsen är här och läser. -
Alltså, nu blir jag förvånad.
Visst skriver vi om sex i vår blogg men inte BARA om sex. På några av er låter det som om den bara handlar om massa konstigt sex.
Något säger mig att ni som gnäller har ett ganska trist sexliv själva... -
Jag tror att Joey Killer på tunnelbanan pluggar på KTH... =)