Han sårad, jag gått vidare...
Jag gjorde slut med min pojkvän häromdagen, han förstod ingenting, men vi har haft jättemycket problem den senaste tiden..
Han anser att vi inte har några problem utan att det är jag som har problemen. Han lägger all skuld på mig..
Jag vet att jag gjorde rätt när jag gjorde slut, men det känns ändå jobbigt att veta att han ville fortsätta med mig.. Men han har fått så många chanser ju! Jag kan nästan tycka synd om honom för att han inte förstår att han också har en del i en relation, att man är två i en relation, att man både har sitt egna liv och ett gemensamt liv.. Det är en härlig kille, men omöjlig att leva med..
I och med att jag tvivlat på vårt förhållande så länge, och vetat innerst inne att det skulle bli så här, även om jag förnekat det för mig själv, så har jag redan en ny flirt.. Den här killen var den som fick mig att lämna min pojkvän, för jag insåg att det finns mjukiskillar kvar, sådana som är lite småromantiska och som intresserar sig för motparten..
Det känns på något sätt dumt att ha gått vidare så snabbt, visst det är bara en flirt, men ändå..
Är jag korkad på något sätt eller någon som har någon kommentar?