• Cavatina

    Stockholmsbrudar nya kompisar 3

    Var när hur?

    Ska vi ses utanför vetekatten som förra gången (inte söder utan mer centralt... ) kl 18.30?

    Froggys
    Cavatina
    terri

    Nån mer??

  • Cavatina

    Nu har jag mailat adresserna, om de inte kommit fram får ni hojta här så gör jag ett nytt försök!

    Tack för ikväll! I had a very nice time!

  • Cavatina

    Jag kan tisdag! Jobbar (som vanligt) till 18 dock, så om det blir nånstans någorlunda inne i stan så blir jag glad!

  • Cavatina

    Jag tycker att 18.30 låter som en jättebra plan.... Vetekatten är ju alltid trevligt om inget annat förslag dyker upp.

  • Cavatina

    Trevligt var ordet, sa Bull. (you may have to ask your m2b/h2b what that means, terri.... Sorry...)

  • Cavatina

    Terri
    Vad roligt med klänningen!! Du blir säkert jättefin i den! Jag var ute o provade klänningar i helgen, nu känns det mer "på riktigt". Passade även på att spana in vigselring, mycket roligt!

    Jag kommer att jobba väldigt mycket i december men ska verkligen försöka hänga med på fika, det låter så trevligt att see Solna by evening!

  • Cavatina

    Jag var på KIK, Bröllopskällan och Bröllopsbutiken (tror jag de heter...? Den på Hornsgatan o den vid St ERiksplan.) Hittade en fin på Kik! (Överlag så gick klänningarna på Kik i min stil.)

    Gillade inte affären på Hornsgatan alls, allt hängde huller om buller och fast det bara var jag o en tjej till ägnade de oss inte nåt större intresse. Medan vi var inne kom det dessutom in en synnerligen missnöjd kund o klagade en massa på nån ändring de skulle gjort... På Kik fick man verkligen vara i centrum och tjejen som tog hand om mig (Elin hette hon) var helt suverän!

    Jobbar till 16 den 25/11, men kan efter det!
    tisdag 28:e - kan efter kl 18
    onsdag 29:e - kan efter kl 19
    tis 5:e - vet ej ännu
    ons 6:e - vet ej ännu

  • Cavatina

    Vin är gott....

    Jag kan komma! Jobbar till kl 16 som sagt men innan dess är det kanske inte vin-time ändå...?

  • Cavatina

    Terri
    I've got a major headache and my cold just wont gvie up. Det blir nog bättre om någon dag eller så, hoppas jag. Vi får ta igen det en annan gång!

    Wunja
    Lycka till på IKEA, det kan ju vara lite påfrestande att vara där även när man är helt frisk. Om du skulle vara förkyld vid plåtningen kan ju alltid en Rudolf med röda mulen funka i jultider.... Nä, skämt åsido, krya på dig!

  • Cavatina

    Majn

    När är det det smäller för dig? Det borde väl vara snart....?

  • Cavatina

    Majn
    Lycka till!! Jag ska tänka på er o hålla alla tummarna! Hoppas ni får en riktigt god jul, gott nytt år o en väldigt trevlig bröllopsresa!

    Jag är med på fika närsomhelst det har lugnat ner sig på jobbet, man blir inte så särskilt social efter 8h superstim... Vi ses!

  • Cavatina

    Trevligt med utlands-vacation! Allt är bara bra här, kallt och blåsigt så du har det nog nicer!

    My planning is non-active at the moment, too busy working and preparing for christmas... My parents are coming to stay with us for a few days so tonight we've been cleaning and cooking etc. Jag o m2b har dock hittat en fotograf som verkar bra, så det känns lovande!

    Ha det så bra in the states!

Svar på tråden Stockholmsbrudar nya kompisar 3