• 2B Mrs Duveskog

Woho!

Aldrig hade jag kunnat tro att den underbaraste mannen i världen skulle fria till mig ikväll! Men nu sitter jag här med en förlovningsring på fingret och ett leende som hindrar mig från att sova! Jag kan inte sluta titta och känna på guldklimpen som är lindad runt mitt finger... Jag är världens lyckligaste! Snart blir det bröllop! Kram på er allihopa!

• Svar på tråden Woho!
  • **honey**

Stort grattis!!!! Vet precis hur det känns :) Lycka till med planeringen o framtiden!

• Cezi

Grattis!

och välkommen hit...finns hur mycket som helst att läsa och titta på:)

• Cezi

Använd dig av Bröllopstorgets Brudpar och verktyg, en bra hjälp i planeringen

• Labidochromis

Stort grattis!!!!
    Och välkommen hit. Här finns ett härligt gäng som ger en tips och ideer.

• Cezi

Hur har det gått 2B Mrs Duveskog ?

• 2B Mrs Duveskog

Cezi:

Jo, det har gått bra! Vi har bestämt datum, 28 Juli 2007. Så vi är i full gång och planerar Jag har ett år kvar på lärarutbildningen och det har helt plötsligt blivit jättesvårt att koncentrera sig!

• Cezi

2B Mrs Duveskog

Kan tänka mig det, du har väl en massa ideér om hur det ska se ut på bordet och i lokal, hur din man ska vara klädd, om du ska ha tiara, slöja, vilken färg på klänningen du vill ha, bukett, färgtema..vill gärna veta vad du kommit fram till så blir du av med lite av det du tänker på :)

• 2B Mrs Duveskog

Ja, av någon konstig anledning så har jag de minsta detaljerna klart för mig redan. Det första jag köpte var t ex favorpåsar och sen min tiara... Förhoppningsvis blir det klänning nästa gång, längtar efter att ha något att känna och ta på, det är ju trots allt ett tag kvar och lite svårt att greppa än så länge. Men det är verkligen en jungel så även om jag längtar oerhört så känns det bra att vi har tid på oss att fixa allt Du då, är du gift eller på väg? När var hur?

• Cezi

Nu hinner jag inte skriva allt men jag har köpt klänningen och tiaran iallafall..

Vi gifter oss den 23/6- 07 i Viken.

Svar på tråden Woho!