• Mangogirl

Storlek på servetter??

Vilken storlek väljer ni på servetter? 40*40cm eller 48*48? Skulle gärna vilja har de största, känns som det ser pampigare ut. Tyvärr hittar jag bara lila dunilin servetter i 40*40. Men ni som vet kan väl ge lite tips på vad ni använde och hur ni hade vikt servetten??

• Svar på tråden Storlek på servetter??
  • Lilltrolle

Vi hade den större storleken och vi beställde dem med tryck från www.kattisproduktion.se/
    Om du klickar på "servetter" så vek vi dem exakt som på bilden, hon kan vika och skicka med ett ex så du ser hur man gör.

• Mangogirl

men, hon har inte lila dunilin i 48*48

• Myriz

Jag har precis börjat planera vårat bröllop och jag älskar att pyssla så det är det som snurrar mest i min hjärna ;)

Vi ska nog ha lila vi med och hittar inte så snygga servetter och oftast är dom dyyyyra. Jag ska göra mina själva. Köpa ett snyggt lila tyg och så kan man sy dom i den storleken man vill ha och så tänkte jag även skriva/trycka/stämpla nåt på dom, antagligen våra namn.

En idé bara. Lycka till med allt!!

*pirrar som bara den i min mage*

• Cezi

Obs 4 servetter kostar 19:-
    jag har köpt 32 servetter för 152:- och pennan fick jag jättebilligt 5:- för den var fel i datorn så de tog aldrig det rätta priset för den som skulle varit 49,50:- (Panduro)
    Om ni förmodan vill göra samma sak som jag måste ni skynda er att beställa en gul/silver textilpenna för de skulle tydligen utgå...

• Lyckosam

Var själva på jakt efter lila servetter men hittade inga någonstans, så vi ringde till Duni och frågade. Den ljuslila färgen har utgått ur deras sortiment och har dessutom aldrig funnits i storleken 48x48 cm.
    Så tyvärr Chipsa så verkar det som om du får välja mellan storlek och färg.
    Tack för tipset Lilltrolle. Vi beställde våra hos Kattis Produktion.

Svar på tråden Storlek på servetter??