• Lianna

Någon som testat ögonfransböjare med värme?

Funderar på att investera i en ögonfranböjare med värme, såg att Depend hade en för endast 80:-. Undrar därför om någon har testat den eller någon annan och om resultatet är bra? Läste i en tidigare tråd en tjej som värmde sin vanliga böjare med hårblås och fick jättebra resultat så då borde väl en "riktig" med värme funka bra. Eller...?

• Svar på tråden Någon som testat ögonfransböjare med värme?
  • LissAnna

jag värmer alltid min med en tändare först, resultatet blir otroligt mycket bättre. Bara det inte är så varmt så ögonfransarna går av.

En ögonfransböjaremed värme fungerar nog suveränt! Och det var ju inte SÅ mycket pengar, om du inte skulle gilla den.

• ninjan

jag har inte provat, men skulle gärna vilja ha en sån oxå! Jag hör till dem som värmer med fönen :)

• Lianna

Tack för era snabba svar! Nej, den är ju inte precis dyr så någon ångest lär man ju inte få om den inte håller måttet...;)

• silvera

Vilket smart tips att värma med fönen!
    Det måste jag testa!

• vixen not a tramp

Jag har en sån som jag använder til festliga tillfällen (eftersom jag tycker det räcker med vanlig till vardags) Jag blev lite besviken faktiskt...men testa, det var ju inte dyrt!

• gladkarin

Jag värmer min vanliga böjare under varmvatten kranen. Det funkar super.
    Köp inte en elektrisk bara bortkastade pengar tycker jag, ta den vanliga som du har och värm upp den på nått sätt istället.

• morgondagg

Köp inte depends!!! För det är väl den i plast? Ja, det måste det vara. Min kostade 79kr. Den är riktigt usel. Kanterna som trycker/böjer ögonfranserna är så ojämna att man måste trycka ganska hårt för att det ska bli nåt. Och då blir det en tydlig kant! Man viker alltså ögonfransarna. Ser precis ut som ett vikt papper. Min pojkvän tittade på mig och undrade vad i h-e jag hade gjort med ögonfransarna. Så nej, jag skulle nog hellre testa nån annan variant.

• Lianna

Tack Morgondagg för ditt svar. Det var just Depends jag funderade på....:(
    Kanske skall göra som alla andra och värma min vanliga eller satsa lite mer pengar på en bättre. Har sett sådana som ser ut som en "värmekam", verkar som man böjer upp dem med en kam. Typ...

• gladkarin

Jag har köpt Shisedo 245:- tror jag att jag betala. Jag lovar att du kan få tag i en billigar som minst är lika bra. Helt bort kastade pengar för mig.
    Jag har för mig att folk har sagt att Make Up stores är bra och jag tror att den är mycket billigare än min

• Flifia

jag har Depends ögonfransböjare med värme.. den är vit och rosa. INTE bra. böjer knappt fransarna tycker jag. får trycka jättemycket. då böjer min vanlga bättre. bilig men inte värt det ens en gång. rekommenderas inte.

• Brud 2008

Är det bara jag som inte märker någon skillnad alls med ögonfransböjare? Jag har iofs inte testat med värme, men ändå...

• pickolina

Brud 2008
    Jag gjorde inte det heller. Förrän jag hittade Shiseidos fransböjare.. Nu kan jag få dem hur böjda som helst.. Riktiga dockfransar... Sedan fixerar jag dem med en curlmascara, eller går utan mascara... För om jag anv en vanlig mascara så tynger den ofta ner böjen igen. Exempelvis kanebo 38¤... :( Värdelöst!

• Ladye

Jag har en sån den kostade 80 kr. OCH ÄR SUPERBRA

Svar på tråden Någon som testat ögonfransböjare med värme?