• gbg30plus

Festlokal för 80-90 personer söder om Göteborg?

Hej!

Vi ska gifta oss i augusti nästa år och håller nu på att boka det som bör bokas så här lång tid i förväg. Finns det någon som kan tipsa om en fin/bra festlokal för ca 80-90 personer i området Fiskebäck/Askim/Hovås/Billdal/Särö? Vi är både intresserade av lokaler med mat och dryck som ingår (typ en restaurang) och lokaler där vi kan catra mat och ta med egen dryck. Snälla hjälp!

• Svar på tråden Festlokal för 80-90 personer söder om Göteborg?
  • ahahah

Vi ska vår bröllopsfest på Askimsterassen...det ligger jättefint och dom har restaurang...sen finns det ju Särögården oh Johanneshus i Billdal

• gbg30plus

Åh tsck, Askimsterassen kände jag inte till! Hur är deras priser? Finns Johanneshus längre, jag hörde att det bor privatpersoner där nu?

• ahahah

På Askimsterassen tar dom 640 kr/kuvert, vilket jag tycker är bra pris...finns mycket att välja på.

Vet ej om det bor privatpersoner på Johanneshus....

• gbg30plus

Låter rimligt. Hur gör ni med baren och så, fri bar eller får folk köpa själva? Hur är priserna på vin och sånt? Ingår vinet i det kuvertpriset (misstänker att det inte gör det...).

Vet du någon som nyligen haft fest på Johanneshus eller hur man kontaktar dem? jag har letat nummer överallt men inte hittat nåt. Jättetack för din hjälp!

• ahahah

Jodå, vinet ingår i kuvertpriset....efteråt så lutar det åt att vi ska ha betalbar....man kan själv komma överens om man vill ha fri bar eller köpa drinkbijetter till gästerna eller ha betalbar

Ska se om jag hitta nr till Johanneshus..

Gå in på Askimsterassens hemsida och kolla lite

• ahahah

Kom på Blomstermåla värdshus i Särö och Sjöbacken hotel och konferans i Billdal också....har kollat efter Johanneshus, men det kanske inte finns längre...

Svar på tråden Festlokal för 80-90 personer söder om Göteborg?