Oups lite snabb... 6
Här kommer en ny tråd till vårt glada gäng!
Välkommen att joina de gröna gubbars klubb, här diskuterar vi inget speciellt!
Här kommer en ny tråd till vårt glada gäng!
Välkommen att joina de gröna gubbars klubb, här diskuterar vi inget speciellt!
Dallandra
Jajemän! Först tog jag skohoven/skokornen ??? (eller vad den nu heter, använder ju aldrig den...) och föste ner katternas låda, hrm... det var jobbigt att plocka upp allt i den... så jag fick hämta köksstol o häva upp mig. DÅ gick det bättre att få ner rätt låda.
Dum som jag är steg jag ner fr stolen så jag fick klättra upp igen Men man lär sig!
Thank you Cheers!
Ska läsa den igen o skratta lite... men inte just nu... måste ju sminka mig
Gerda
Skulle vilja varit en liten dammråtta och sett dig klättrandes på hyllan:D
Cheers
Jag kan skicka över de dammråttor som faktiskt bevittnade det hela. Sarong, fultrosor, bristningar o celluliter... hela kittet!
Dammisarna kommer så snart de är klara från terapistunden
Gerda
Jag väntar med spänning:D:D:D:D:D
Sminka dig:o du behöver inte sminka dig du är söt som du är:p
Jaha vad gör man när man har en kladdkaka liggandes i frysen som skriker på mig att äta upp den, jag ska inte äta sådant på en måndag??!! Den verkligen bönar och ber mig om att äta upp den :D :D
Dallandra
:[ i kladdkakan ta en riskaka istället, är mkt nyttigare och tänk vad jobbigt det är att behöva tina kladdkakan och vispa vaniljsås:D
cheers
Det borde jag ju göra... tar en banan i stället... men tänk om det är bebisen som "behöver" kladdkaka idag??!! :o :D :D :D
Dallis
Du inbillar dig:D bebis vill ha banan:D bebisar älskar bananer:D det ser jag när jag är ute och fikar md kompisar att mammor ger sina bebisar bananer:D