• Gerda

    Oups lite snabb... 6

    Har du varit Syyyyk Cheers?

    Stackars gumman, skrapning låter inte kul alls! Stor kram till dig...

    Ps. Hittar inte dig på FL längre ju...

  • Gerda

    Tjenis tjejer.

    Idag är jag hemma "tidigt" för jag har kraftiga värkar o slemmisen gick nog inatt. Så jag har varit på akutkontroll, men bebis levde livet därinne.

    Målet är att värkarna ska lägga sig, men om de bara ökar så ska bebis födas sa läkaren eftersom den var välutvecklad på UL-kollen idag, starkt hjärta o massa härjande. Bebis är ju bara v.34+1.... föööör tidigt tycker jag!

    Men jag tänker knipa några veckor till, så jag ska hämta snickersglass och lägga mig en stund.

  • Gerda

    Uff! Whiskey med vitlök?! Blääää, kanske man ska ge sambon nästa förkylningscirkel så ser vi om han snabbt tillfrisknar?!

    Vi kör på kuren "ingefärste" med honung vi när man är sjuk, halsont etc...

    Jag har just vaknat, eller ja, jag gick upp å åt fruskot med A annars blir bebbe -arg. Sen la jag mig igen och nu måste jag äta lunch.

    Ja, jobbar på att bebis ska bo inne ett tag till! Det är bättre idag.. men såååå rastlös jag blir. Ska nog sortera skor.... det har jag lovat läääänge!

  • Gerda

    Ujujujuj

    Sååå tråkigt att vara hemma!!!

    Jag VET att jag bara ska vila, men det är jag världssämst på...

    Pillar med gravalbumet, läser förlossningskapitel, äter glass... varit i förrådet och sorterat skor... vilat, vilat, vilat.

    Å så ska jag inte sitta vid datorn så länge så jag är bara här sporadiskt.

    *gnällo*

  • Gerda


    Plötsligt var dem slut... jag har alltså ätit 5st snickersglassar sen igår eftermiddag....

    Oups....! Stackars sambon, han fick skäll igår för jag sa att jag inte alls skulle äta upp allihopa... och att jag köpte paket för det var ju bra till oss både att mumsa på på kvällarna... hrmm... de är ju slut nu.

    ska jag köpa ett paket till o äta upp 2 ur den eller?

    Kan informera om att jag ätit hagen daaz glassen också...så därför tyckte att han att det var mkt med snickersen....

    Å så villjag bara poängtera att jag levt jätte sunt i denna graviditet fram till v.30 ca.... då började jag slarva lite med fler bullar o choklad under veckan, men sen igår. oj då.
  • Gerda

    Dallis

    Är du i DEN perioden nu av grav?!

    Nääää, varken hunkar eller mat hittar jag. Får nog ge mig upp på stan, men jag har ju viloläge ordinerat från läkaren. *sucka* Hon glömde packa matsäck åt mig ju!

  • Gerda

    Åh.... jag kan ju också baka kladdkaka...!

    Måste bara hitta receptet ju!!!

    Dallis, du är wonderful!

  • Gerda

    Morning!

    Nu ska jag ut med vovven, är hundvakt denna vecka!

    Orkar inte sminka mig än så jag tar på mig mina 8) och går raskt

Svar på tråden Oups lite snabb... 6