• janos

Äntligen fredag del 7

VÄLKOMNA ALLA FREDISAR!! Del 7

"tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på?"
    (mammacattas ursprungliga TS)

Önskar er alla varmt välkomna till våran nya lya....*fluffar upp kuddarna, tar fram dom nybakta bullarna, visar stolt upp det nyinköpta tyget och alla gummistövlarna i hallen*
  • Svar på tråden Äntligen fredag del 7
  • janos

Hej Äpv! Vad kul att se dig!

Hur har du det? Hur går det med äggkläckningen? Visst var det dags i november igen? Jag håller ALLA tummar jag kan för er. Lycka-till-kram på dig

• janos

Hur är det i långtbortistan idag?

Här vräker snön ner. Vi har fått 2 dm på ett dygn. Totalt har vi nu en halvmeter. Det är vad vi brukar ha i jan-feb. Var ska detta sluta???

• anne på grönkulla

Ja, vi hade ju oxå ett sporadiskt snöfall förra helgen, en nu är det 8 grader o allt har smält bort. Rått o kallt är det dock. Men mysko är det med vädret. Jag hade ju en långhelg på kusten i bikini för 3 veckor sen...

• janos

Tusse, våran kisse, har nu insett att hans gräsmatta är borta

Den kommer inte fram förrän i april/maj igen. Han blir lika besviken varje vinter. Jamar och vill ut, men det "går" ju inte, för det är kallt och blött ute ;)

• anne på grönkulla

Stackars raring.

Här ska vi kanske vara vovvevakt i jul - kollegans labrador kanske får bo hos oss ett tag. Jag är mest orolig för att han inte ska trivas i lägenhet när han är van att bo i hus - men tar så gärna hand om honom, världens snällaste vovve är han!

• janos

Vad mysigt med vovve besök. Kommer maken till långtbortistan i jul?

Svar på tråden Äntligen fredag del 7