• Mo1

Vita stövlar/stövletter

Någon som har tips på kedja/affär som har vita, offwite eller ljusbeigea stövlar/stövletter i Skåne trakten?
    Skall gifta mig i vinter och har svårt att hitta uteskor.

(Kan tipsa om att Skopunkten på Jägersro säljer ut offwite inneskor tror de kostade 199 kr. Finns ej i storlek 39 och över så jag drog en nitlott tyvärr).

Stort tack för alla tips!

• Svar på tråden Vita stövlar/stövletter
  • Jema

Hejsan!

Jag vet att Din Sko har sålt vita stövlar, fast det var inte i år. Men det skadar ju inte att ta en titt där. Samt på Energia (eller vad det nu heter) som ligger på Triangeln, om det nu finns kvar.
    Annars så vet jag tyvärr inte var de skulle kunna finnas.

Lycka till med letandet!
    Jema

• Mo1

Tack för hjälpen Jema skall kolla om Energia finns kvar.
    Någon annan som har något mer att föreslå?
    Vad tänker ni andra vinterbrudar ha på fötterna i eventuella snödrivor.

• Helene

Vet att Crispin har sålt mycket ljus beiga skor och stövletter men vet dock ej om Crispin finns i skåne?...

Slå i gula sidorna och se.

• Mo1

Hej Helene

Tyvärr finns inte Crispin i Skåne

Några fler förslag?

• Annki

Björn Borg har stövletter i ganska ljus mocka, finns på Nilson bla.

• Tillie

Skoaffären BIANCO har mormorsstövlar/kängor i vitt skinn med spets. Vet inte om Bianco finns i skåne men dom är väldigt söta kängorna.

Lycka till i skojakten

• Mo1

Tillie: Stort tack för tipset BIANCO footwear finns både i Malmö (Södra förstadsgatan) och Lund (Lilla fiskaregatan. Skall gå dit och se om kängorna finns här (hoppas för de låter som de skulle passa precis om de nu sitter bra på foten).

Annki skall också kolla in Björn Borg skorna på Nilsons.

Har någon fler förslag att komma med så gör det är ni snälla för jag har svårt att hitta skor som passar mina fötter.

• iaaa

Hej!
    Jag gifter mig i februari, och har köpt ett par vita snygga skor som jag ska ha inomhus. Däremot så kommer jag antagligen ha ett par snygga vita Ecco-streetskor på mig utomhus! För det första så syns de inte speciellt mycket om man har lång klänning, och för det andra så tycker jag att det är roligt med en annorlunda och kul detalj om skorna skulle synas.
    Lycka till!

• Mo1

Hej iaaa, Är där någon klack på Ecco streetskorna?

Svar på tråden Vita stövlar/stövletter