• föralltidhans

Bestämt mig

Jag har tänkt på det länge och känt att jag är redo. Vet att min sambo älskar mig och vill leva resten av sitt liv med mig så varför inte fråga?!

Har bestämt mig för att skynda långsamt och ta det i små steg. Nu till helgen kommer första steget. Han ska bort så jag har tänkt att smyga ner ett brev i hans väska där jag förklarar hur mycket jag älskar honom. Sen är tanken att fortsätta med mina kärleksförklaringar och senare i vår, bärjan av nästa år fråga om han vill. Vill sedan att vi tillsammans väljer ringar och datum.

Till våren hoppas jag att den riktiga förlovningen ska bli av. Vi har alltid sagt att det är på våren vill vill växla ringar.

LYCKLIG

• Svar på tråden Bestämt mig
  • Brud 2008

Vad fint :)
    Det är en så härlig känsla när man äntligen bestämmer sig!

• föralltidhans

ojdå ett probelm..

Sambon min sa igår att han hade planer på hur han skulle fria till mig... Detta kan man ju säga krånglar till det hela. Har alltid velat att han ska fria.
    Får väl vänta och se

• martinibruden

Men du kan väl fortsätta med dina "små steg" ? Jag menar du hade ju inte tänkt ställa frågan föränn nästa år? Det är väl bara en bonus om han friar?

• Miisen

Håller med Martinibruden.
    Kärleksbrev och dylikt kan man aldrig få för mycket av :)

• föralltidhans

Hihi, vi låg och pratade lite om det i morse och då sa han att han nog ville gifta sig ganska snart... Kanske får bli en kort förlovning

Svar på tråden Bestämt mig