• J+J
    Äldre 19 Sep 22:19
    1644 visningar
    16 svar
    16
    1644

    trelleborg

    är det ngn mer från trelleborg som ska gifta sig här???? eller som redan har gift sig som kan komma me tipps!!!!

  • Svar på tråden trelleborg
  • J+J
    Äldre 19 Sep 22:35
    #0

    vi gifter oss den19 maj -07 men bröllopet kommer att stå i svenska kyrkan i köpenhamn

  • J+J
    Äldre 19 Sep 22:52
    #0

    japp... ska bli kul men lite skraj oxå man har liksom inte lika bra koll på saker när det är så att typ bara 50% förstår vad man menar...
    ni då hur set ditt bröllop ut då`???

  • J+J
    Äldre 19 Sep 23:17
    #0

    vi fölovade oss där + att sv kyrkan är helt underbart fin kyrka. både vigsel o festen kommer att hållas i KöPENHAMN.
    Blir lite dyrare + klyddigare men det blir oxå något som folk inte varit med om innan ju. :)
    Får man fråga hu gammal du e??

  • J+J
    Äldre 20 Sep 00:08
    #0

    jag är 24 år hur länge her du o din kille varit ihopa?? och när bestämde ni er att giftas?

  • J+J
    Äldre 20 Sep 00:31
    #0

    vi har bara varit tillsammans i 1 år men jag har alldrig i hele mitt liv varit så säker. förlovade oss tidigt bara efter ngn månad 19 nov på tivoli under jul marknaden vi drack varm glögg o frös. bytte ringar under ett gigant träd fyllt med stora hjärtan som lös i rött. som i en saga. Detta är min första sambo o den enda jag varit förlovad me.jobbar /läser du i trbg

  • J+J
    Äldre 20 Sep 00:58
    #0

    ja det gör vi jag jobbar i en bygghandel här o min m2b i mö.

  • J+J
    Äldre 20 Sep 20:28
    #0

    ja... mitt tipps är att hitta kyrka som nr 1 och boka den. kan vara svårt att få den dag man önskar. speciellt i små kyrkor.
    LOKAL....
    Med tanke på utbudet i trbg så boka även den i tid. sen flyter det bara på.

Svar på tråden trelleborg