• September mys

Johanna och Mattias

vi gifte oss borgligt i trädgården på vårat lantställe utanför Nyköping.
    På morgonen käkade vi frukost ihop, tog en tidig morgon promenad och sen åkte Mattias till sin bror för att göra i ordning sig där..
    själv pratade jag med frissan i telefon hon hittade inte riktigt så jag fick lotsa henne
    Riktigt skönt att få hen frissan och slippa stressa iväg
    *rekomenderas*
    Linda var snabb och duktig så på knappt 2h hade jag fått hår, smink och naglar gjorda.
    Smsade till Mattias att jag var klar... han var på väg till floristen. När han äntligen kom och hämta mig så var jag så lycklig att jag trodde att jag skulle förstöra hela sminkningen med mina tårar *typiskt innan fotograferingen och vigseln*
    Vi åkte ut mot strandstuviken och fottade oss med vattnet som bakgrund *sååå fina bilder* (var och kollade på dom idag)

Sen bar det i väg mot stugan där närmaste familjen hade samlas, en kompis spelade "damdamdidam" på pianot som står där.
    Vi sa ja till varandra och vigselförättaren sa några ord som jag inte minns för gissa var jag var -ja just det, i drömm landet på små rosa moln =9

Grill buffe och en hel del alkohol, tal och grattulationer kvällen lång.

Vi somnade i varandras armar efter att vi hade vinkat av alla gäster

en lyckad dag enligt oss
    kram

• Svar på tråden Johanna och Mattias
  • helenekl

grattis!!! dels till bröllopet, men även till det bästa datumet av alla; 26/8! vi gifte oss oxå då;)

• September mys

=)
    vilken del av landet gifte ni er i då?

• September mys

skrattar också =)

• helenekl

vår dag var oxå enormt lyckad......folk har frågat; "men var det INGET som gick snett?" nästan som om det vore det mest naturliga i världen;) men vi hade det så otroligt bra!! om du är nyfiken på våra foton så finns de på www.mariaandersson.com/kumpula

:)

• September mys

åh vilka fina bilder

nä, det behöver ju inte gå snett för alla =) däremot såg jag några skräck exempel på americas funniest videos i sommras *hihi* inte så hippt

vi klarade oss också..

• helenekl

ja, jag såg oxå på skräckexemplaren i somras på tv!:D:D:D men min största skräck som jag drömde mardrömmar om innan, var hur jag skulle klara av att sjunga för min man! (han visste inget) i drömmarna gick det åt h-vete, men på riktigt gick det faktiskt bra:) men andra låten pallade jag inte, dt var för känslosamt så den fick min tärna sjunga själv! :)

• September mys

Kul att du kunde sjunga en låt iaf, själv skulle jag aldrig ha vågat det. men jag tycker verkligen att det är en fin gest när brudparet sjunger till varandra men... vi är inte såå musikaliska av oss =)

Svar på tråden Johanna och Mattias