• ninjan

OT målen i era liv (tråkig rubrik, men kom inte på nån skojigare :) )

eftersom jag inte har nåt att göra för tillfället så tänkte jag skriva ett ( onödigt? ) inlägg, som man får svara på om man känner för det :)

Undrar lite vilka stora mål ni uppnått i era liv? Och vilka har ni kvar att uppnå? med stora mål menar jag det som NI anser är stora mål för ER.

• Svar på tråden OT målen i era liv (tråkig rubrik, men kom inte på nån skojigare :) )
  • ninjan

haha!
    Jag jobbar ensam. Bor på en liten ort, så det går bäst att va själv, tycker jag i alla fall just nu. Men man vet ju aldrig.

• ninjan

_Cinderella_
    Jobbigt med panikångest! Hoppas du snart har tagit dej ur den!

• NuÄrDetDags

Uppnådda mål (i ordningsföljd): etablera eget företag, träffa världens underbaraste man och flytta tillbaka till Sverige.

Tja, förutom att organisera den "perfekta" vigseln (för oss) är nog andra mål att se till att min M2B fortsätter att trivas med mig och i Sverige.

Mål i jobbet: fortsatta nöjda både nya och gamla kunder.

Andra mål är att köpa hus och skaffa hund. Men det blir inget vi ens funderar vidare på förrän efter vigseln. Tills dess hyr vi huset och bor med våra två katter.

• Lena+Mattias=sant

få ett riktigt jobb (ett som passar min utbildning), gifta mig, skaffa barn, skaffa hus med trädgård. Umgås med min familj och mina vänner och vara lycklig.

• Fru Cinderella

milkeyway

Jo jag vet, har gått 1,5 år nu.. är på väg.. men det är lång väg kvar.

• Blomman29

1. Jobb
    2. Fylla 30 år utan ångest (firar gärna utomlands) men då måste nr 1 vara uppnått.
    2. Bröllop utomlands
    3. Barn

Drömhuset har vi redan köpt!!

• ninjan

NuÄrDetDags
    Vad har du för företag?

_Cinderella_
    Jag kan inte säga att jag vet precis hur det är, men jag vet ganska mycket om hur det är. Min syrra har lidit av panikångest i ca 7 år, så det har blivit lite av hela familjens vardag. det går upp och ner. Har gått väldigt mycket upp nu, men på sistone har det börjat gå neråt igen. Och man känner sej lika hjälplös varje gång :(

Men det SKA gå! Även om det är kämpigt! *kramar om*

• anne på grönkulla

- fortsätta att ha och utveckla en ömsesidigt givande och stimulerande relation med min man

- resa mycket

- fortsätta trivas och utvecklas på mitt jobb

- kunna framgångsrikt kombinera ovanstående (jag begär inte LITE, jag! )

• NuÄrDetDags

milkeyway: jag arbetar som översättare, mest medicinska texter till tyska och/eller svenska.

• ninjan

NuÄrDetDags
    ok, låter som att du är en aning smart då :)

Svar på tråden OT målen i era liv (tråkig rubrik, men kom inte på nån skojigare :) )