• ninjan

OT målen i era liv (tråkig rubrik, men kom inte på nån skojigare :) )

eftersom jag inte har nåt att göra för tillfället så tänkte jag skriva ett ( onödigt? ) inlägg, som man får svara på om man känner för det :)

Undrar lite vilka stora mål ni uppnått i era liv? Och vilka har ni kvar att uppnå? med stora mål menar jag det som NI anser är stora mål för ER.

• Svar på tråden OT målen i era liv (tråkig rubrik, men kom inte på nån skojigare :) )
  • viktualia

Vilken fråga?!?!? hm... (har hemskt trist på jobbet och tror att jag har tid att svara...)

Målet med mitt liv är nog att vara lycklig. Att inte bli bitter och att inte uppoffra mig för nån annan på bekostnad av min egen lycka.

Yrkesmässigt är målet att ha intellektuellt stimulerande jobb i spännande miljöer. Privat är väl målet att tillsammans med min blivande make skapa en glad liten familj.

Typ.

• Damen i röd hatt

Viktig fråga, och stor.

Mål i min relation; Skapa och visa kärlek till min man varje dag, utan att han någon egennytta för ögon.

Mål i mitt yrke: Få arbeta med kreativa uppgifter inom vitt skilda fält, för dra in pengar och kunna skapa kärlek på hemmaplan.

Drömmål: Skriva en riktitg bra historisk bok, få resa till Indien och resa runt riktigt länge.

• ninjan

ja..lite konstig fråga kanske :)

Mål som jag har uppnått är att flytta ihop med min pojkvän, köpa hund och bli egen företagare. Mitt nästa mål är att köpa hus och sen skaffa barn. Sen finns det väl små delmål att ta hand om på vägen också, men de är de stora målen just nu.

• Susss

Mina mål:
    1. Skaffa mig ett arbete som jag trivs med
    2. Gifta mig
    3. Få barn
    4. Bygga hus

• Susss

milkeyway:
    Jag tänkte precis skriva en sådan här tråd igår. Haha! Du hann före...

• ninjan

Susss, vilket sammanträffande då :D
    Men du fick ju i alla fall svara :)

• Susss

milkeyway:
    Ja det fick jag ju! Vad har du för företag?

• Susss

Spänande. Tur du sa det för jag kom på att jag måste boka klipptid. Haha!
    Är du själv eller är det fler i din salong?

• Fru Cinderella

Mina mål

* Få ett arbete jag trivs med
    * Flytta ut till en gård på landet och skaffa hästar och hund
    * Bilda familj
    * Bli av med min panikångest
    * Gå på bio innan året är slut (panikångest relaterat)

Uppnådda mål

* Jag är halvvägs på panikångestvägen
    * Gå ut gymnasiet
    * Hitta någon att dela livet med

Svar på tråden OT målen i era liv (tråkig rubrik, men kom inte på nån skojigare :) )