Nu har jag gjort det igen.......
jag tänkte ändå baka saffransbullar med vit choklad. Passar nog bra till varm choklad under filt. *slutar blåsa i krulltutan* Vem orkar partaja en tisdag ändå??
jag tänkte ändå baka saffransbullar med vit choklad. Passar nog bra till varm choklad under filt. *slutar blåsa i krulltutan* Vem orkar partaja en tisdag ändå??
haha japp, tänkte ta det i gravidtråden, (receptet alltså) tänkte ändå baka till helgen och 1:a advent så jag hoppas det blir bra.
en svart långrock
en rödvit skaljacka från Norröna i gore tex xcr
en beige skaljacka från Tierra
måste ha en fodrad också-det är inte alltid man vill ha massa fleecelager på sig.
har förärat min familj mina avlagda skidjackor så att man slipper skämmas för dem
jag har köpt personliga sagoböcker till mina syskonbarn, samt köpt barnmöbler på IKEA som jag målar lite New Hamptonstil öööh ja..
Sen har jag handlat en skön grön filt och matchande ljuslyktor till min ljuslyktefetischistkompanjon till lillsyrra med sambo, och tre ljuslyktor till väggen till min andra syrra med sambo. Jag gillar ljuslyktor och förutsätter att andra gör det med.
Mina föräldrar får en bok med bröllopsbilder från vår dag
Å slutligen min brorsa får lite coola kläder eftersom han är i den åldern (15).
Jajustja, min man också *dumdidum* jag funderade på simfötter eller ett vattentätt skal till vår kamera. Men jag tror han får en kram och några slantar på vårt resekonto.
jackor är skitsvårt för det kommer snyggare varje år och dem man köpt har flera års garanti och kostade massor så man vill inte byta hur som helst heller. Men i år måste jag ha en tjockare skidjacka för riktigt kalla dagar.
vad hände med kalaset?
Nu måste jag äta, flickor - friterad (nåja, stekt i en massa smör) rödspätta med kokt potatis och limesås. AAAAAAAAAHHH GOOTTTTT!!!
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah jag gillar inte att mina grejer inte kommer fram i tid!
förlåt, detta passar nog bättre i gnälltråden men jag har redan fyllt min kvot där
tack vickan!
Skickade grejer igår till Halmstad som inte kommit fram. SKIT!
jaja
men annars orkar jag knappt vänta till helgen då jag ska BAKA! ÅÅÅÅÅÅHH!
YES!!!
*stolt*