• mrs_tina

Värmespolar?

Nu är jag på jakt efter värmespolar.
    Har nästan midjelångt hår och är ute efter hollywoodlockar.

Vilket märke/sort är bäst?

Hur använder man dom, rullar upp etc?
    Bränns dom inte?

Är dessa bättre än locktång? Har redan en som fungerar så där från OBH nordica men vill ha något bättre.

• Svar på tråden Värmespolar?
  • Sayurii

puffar också!
    samt undrar om det är VÄLDIGT meckigt om man har uppklippt hår?

• ninjan

jag tycker babyliss har bra värmespolar. Men det bästa vore om det fanns enbart stora spolar, de mindre gör inte så fina lockar på långt hår. Har man uppklippt hår så är det ju lite trixigare, men när man har övat lite så går det bra. Men det var väldigt svårt i början, att få in håret, och utan att bränna sej.. men det går, och det blir fint :)

• brud9/9

Babyliss keramiska spolar är helt fantastiska. Kostar iofs en del, men går ju att använda igen och igen.

• Sayurii

Vad ligger priset på ungefär?

• ninjan

de jag köpte från babyliss kostade runt 50 euro..och det blir väl runt 450 kr?

• pelly

Måste bara tipsa om annorlunda spolar som ger otroligt fina och hållbara lockar på bara en halvtimme. De är av hårdplast och man lägger dem i kokande vatten innan man rullar. Jag köpte dem på Åhlens för sisådär 10 år sedan men en sån superprodukt borde ju finnas kvar i sortimentet!

• Sayurii

Oh! Det låter ju jättebra! :)

• brud9/9

Man kan köpa Babyliss spolar på nätet, annars kostar de mellan 649 kr (Åhlens) och 798 kr (NK).

Svar på tråden Värmespolar?