Inlägg från: sommar99 |Visa alla inlägg
  • sommar99

Produkt tips!

Tjena tjejer!

Nu behöver jag er hjälp. Har just inhandlat världens bästa plattång GaMa som jag också använder för att locka mitt hår. Det jag undrar är:

1. Vad tycker ni är det bästa skyddet när man lockar, plattar håret? Vilken produkt?

2. Vad använder ni för produkter för att få lockarna att hålla efter att ni har lockat?

Hoppas ni kan hjälpa mig!

• Svar på tråden Produkt tips!
  • sommar99

_Cinderella_: Försökte men det kommer upp så många inlägg & det blir så jobbigt att gå & leta i varje. Ja, jag kanske är lite lat :)

susannapanna: Har testat Hot Curl men är inte helt nöjd med lockarna. Hot Straight har jag dock hört ska vara lite bättre

• sommar99

Oj vad många bra tips! Tack så mycket.
    Vad säger ni om L´oréal Tecni.art? Min frisör har använt dessa produkter när hon har lockat mitt hår men jag vet inte riktigt om dom är så bra..

• sommar99

Har ni något alternativ till move control från goldwell? Verkar ju vara som vax i en liten burk? :)

• sommar99

Fru Hansson: Jag köpte min hos frisören för 750 kr men den kan även beställas på nätet. Googla bara på GAMA så kommer du nog hitta rätt :) Och plattången är värd varenda krona, speciellt nu när jag har fått till lockandet :)

Svar på tråden Produkt tips!