• Vackra

När har era kidnappade män kommit hem?

Ni som har blivit svensexade eller era män...när kom dom hem ca??
    Gick era män och avslutade kvällen på krogen?

Lite undringar bara...

• Svar på tråden När har era kidnappade män kommit hem?
  • Vackra

inga män som kommit hem?? ;)

• Ninno - 79

Min kom hem från krogen lite efter 3 på morgonen, tror jag det var... Då var han visserligen onykter, men inte aspackad, vilket både han och jag uppskattade

• Fru Cinderella

De resterande av männen kanske fortfarande är spårlöst försvunna

• Vackra

Hehe.. ja, det verkar så.. :D

• Lilltrolle

Dagen efter vid 16 tiden eftersom de hade övernattning

• PaNic

Min kom oxå kvällen efter...

• Molle80

Min man kom hem vid 02-tiden

• Kerin

Han stod och tjoade i trädgården vid 2-3-snåret, lite lagom onykter

• Vackra

till er vars män kommit hem dagen/kvällen efter-- hade dom kommit överens med er om detta först?

• NuÄrDetDags

Jag kan inte tala av erfarenhet men hos oss kommer det att vara rätt så planerat (kvällen alltså fastlagd) eftersom vi har folk som kommer från England och Tyskland. Vad de sedan tänker hitta på med honom vet vi inte - och jag tror inte att vi kommer att göra upp när han ska vara hemma (det gör vi aldrig annars heller)...

Har han inte kommit hem tills nästa dag förväntar jag mig dock att han ringer vid middagstiden och talar om vart han landade.
    Men det skulle han också göra självmant.

Vad jag egentligen ville säga är: vi tänker inte komma överens om någon tid. Kanske är lite svårt också, när man inte själv styr i det hela och annars kommer han när och hur han tycker (han vet att jag inte vill krafsa upp honom från gräsmattan framför huset så det tar han säkert hänsyn till, när han än kommer ).

• Vackert

Min sambo kom också hem dagen efter runt 18. De hade också övernattning och tokbra väder så de var på stranden hela söndagen.

Svar på tråden När har era kidnappade män kommit hem?