Snart kidnappar dom min älskling! =D
Just nu ligger han och sover så sött och har verkligen inte den blekaste aning vad som kommer att ske idag!!! :D
Han tror inte att han får nån svensexa då alla hans vänner bor låååångt härifrån och har riktigt dåligt ställt dessutom!!!
Och igår kväll pratade min älskling med en av dem och bara snackade lite... dom åkte hemifrån kl.04.00 inatt!!! Och kommer fram ca vid 11.00 idag!
Min m2b har tänkt att åka in till stan idag för att kolla på morgongåva till mig har han sagt, så det var ju bra. Så slapp jag lura iväg honom IN till stan iaf. ;)
Jag har sagt att jag ska följa med honom in, men sen går jag själv och kollar på lite saker. Och då kommer dom och tar honom! Hehe.. han kommer bli sååå jäkla förvånad! Som jag skrev tidigare- han pratade med en av dem på hemtelefonen typ vid 22-tiden igår kväll och sen på förmiddagen nästa dag (idag då) så är dom HÄR!!!! :D
Jag skriver mer sen och det kommer Björn också få göra! Ska ge honom en god frukost nu, plus att jag i smyg har ställt om hans alarm på klockan 20 minuter senare än vad han har ställt den. Så han inte är vaken medan jag ska fixa några sista saker med hans vänner ang. svensexan! Det kommer bli så kul!
Hej då så länge! :)