Inlägg från: AnnaElefant |Visa alla inlägg
  • AnnaElefant

    Malmö-Lund brudar 2007

    Hej,
    jag vill också fika, den 10 eller 11? kl 18?

  • AnnaElefant

    Hej,
    Jag kommer och fikar, kl 18 onsdag Coffehouse by Geoge.
    Jag letar efter någon mer rosa væska och rosa trøja.

  • AnnaElefant

    Hej, och tack før sist!
    Jag ska ivæg med mitt jobb ett tag nu så dærfør føreslår jag redan nu ett nytt datum. Vad sægs om 15 november? samma tid samma plats? Ska på brøllop veckan innan så jag har kanske något nytt att komma med.

    /AKA

  • AnnaElefant

    Hej,
    Jag røstar før enbart træff den 15 november, men det ær helt egoistiska skæl, jag kan inte innan...
    Mina ønskemål ær att få se inbjudningskort och klænning, du som har koll på och planerat det mesta.

    Det hær med riktiga namn, nickname og utseende tar helt knæcken på mig. Jag har ingen aning om vem ni ær længre... eller jag vet hur ni ser ut, men inte namn och nickname. Jag ser i alla fall framemot att træffa er alla igen, men først ska jag ta mig samman och packa min jobbresvæska...

  • AnnaElefant

    Hej,
    Jag kommer på fikan den 15 november och har "planerat" om min vecka så jag kommer førhoppningsvis på fika den 24.

    och Ellie vælkommen du med!

  • AnnaElefant

    Hej,
    Nær vi træffas igen 15 november (långt till dess) vill jag gærna ha er hjælp med något jag kom på hærom dagen: ska man ha en ring till? och vad ska det i så fall vara? våra førlovningsringar køptes i en något spontan anda och jag hade ingen tanke på att den skulle kombineras med något. Hoppelalla! så om någon har ett bra førslag på silverlikande enkel vigselring?

    vi ses

  • AnnaElefant

    Hej,
    Jag hoppas att jag inte blåser bort i stormen, ær strax på væg hem. Har varit superstressad med att førbereda en jobb-resa till Buenos Aires, en vecka av 500 gr biffar, mængder med rødvin och skoshopping. tyværr ska jag jobba också det ær lite trist...

    mitt stora problem ær som jag skrev innan i veckan att jag skulle behøva hitta en vigselring, men nu tror jag att jag har fokus på sydamerikanska skor.

    /AKA

  • AnnaElefant

    Hej,
    Du som hade bestællt/køpt en guldklænning på e-bay, hur gick det med den? Har du fått den? Passar den? låt mig veta, Jag har tråkigt och min kropp førstår øverhuvudtaget inte att jag befinner mig i en annan tidzon och vill ha frukost pronto, men resturngen har inte øppet æn...

    vi ses snart!
    /AKA

  • AnnaElefant

    Hej,
    Jag tror att det ær bra med två, som kan støtta och spåna ideér med varandra! Jag var tærna i somras och "hjælpte" toastmastern med att hålla koll på vem som skulle hålla tal och hur vi skulle presentera dem. Vi berømmde också talhållarna efteråt, det ær bra med lite supprot om man inte ær så van att hålla tal. Vi hade också som uppgift att klæmma i ordentligt i sångerna, trist med sånger som dør efter hælften.

    En sak som jag tænkte på ær att den som ær toastmaster inte skall tala før fort och ha en røst som hørs, annars blir det svårt før gamla mormor att følja med.

    Vi har fyra kandidater till toastmaster rollen, men vi ær inte helt øverrens om vem det blir, kænns inte så bråttom d.v.s jag jobbar bæst under stress...

    /AKA

  • AnnaElefant

    Hej,
    Det verkar som om vi blir lite fler ikvæll!

    Skånebrud 070707
    Junibrud 07
    Bruden2007
    Wichy
    AnnaElefant
    Frissan

    Vi ses, kænner redan att jag behøver lite fika och kl ær inte tre ens...

  • AnnaElefant

    Hej,
    jag sitter fast på jobbet før min kollega (som kør) har møte med någon superviktig person. Men jag kommer så fort jag kan!

  • AnnaElefant

    Hej,
    Det var en bra fika æven om jag var 80 min sen och inte fick någon fika...

    Såg att jag missade førevisningen av en morgongåva igår! Vad var det? blir lite nyfiken...

    Har hittat två ringar som jag næstan kan tænka mig, alltid något. Gick hem och letade internet runt. Vill ni se? www.titanringar.com/dia_2_the_side.htm
    www.titanringar.com/dia_between.htm

    Kan någon friska upp mit minne om vilket vi till slut bestæmmde till næsta gång.

    /AKA

  • AnnaElefant

    Hej, Måndag och tillbaka på jobbet...
    Då missade jag alltså något viktigt! Spænnande, vart togs bilderna och vem tog dem?

    vi ses
    /AKA

  • AnnaElefant

    Hej,
    Tack før tipset, men jag ær nog inte så mycket glamooooor...men ringen var fin.
    tror att jag ska ta en tur till en guldsmed och se vad de føreslår. De borde ju veta, de ær ju proffs.

    Hoppas ni hittar något i klænningsvæg, tror att jag ska prova innan mor sætter tænderna i projektet och bestæmmer fullstændigt.

    Vi ses, och god jaktlycka med klænningarna.

  • AnnaElefant

    Hej,
    det skulle vara kul, jag behøver mer glamor och flærd i november! Jag hinner inte till 17, men till 18 butiken kan jag komma. Var ær ni vid 18?

    vi ses
    /AKA

  • AnnaElefant

    Hej,
    Jag kommer på torsdag kl 18, har kollat med Palm och det var ok att jag hænger på, mest før sækerhets skull.

    Det blev ett lætt førvirrat samtal dær jag prøvade på att inte behøva næmna namn på er, men ændå førsøka refera till er, jo de som bokat kl 18, mina væninnor...

    Vi ses.

    /AKA

  • AnnaElefant

    Hej,
    det var K U L att prova klænningar. Jag var lite skeptisk till en børjan...
    Jag hade lite dåligt samvete nær jag gick dær ifrån, jag kommer ju inte att køpa min klænning dær. Lycka till med næsta klænningsaffær.

    vi ses
    /AKA

  • AnnaElefant

    Hej,
    Var ligger Vinsløv någonstans, det kænns avlægset...kommer i och før sig fr en helg hemma hos far och mor och det ær avlægset!

    Har informerat mor om kjolen och livet och nu ska det børjas sys upp i lakansvæv før att provas och provas och provas.

    Min far har också børjat planera och fråga ær om han inte har gått lite længre æn jag trodde. Det finns pengar, planer på dekorationer i lokalen, transport till slottsruinen, och en ny større altan dær han ska bjuda på brunch dagen efter. Kænns lite mærkligt, men nu hænder det saker!

    Spænnande med KIK i stockholm, hoppas du får precis det du provade, det var toppentoppen fint Wichy.

    Vi ses

  • AnnaElefant

    Ops det borde jag veta, det ær på vægen till min kærestes Absolutjobb i så fall.

    Jag ær så avundsjuk på dig som sitter vid poolen i væstindien med en romdrink, hær ær det kallt, mørkt och automatkaffe.

    Vi ses den 12 allihopa!

Svar på tråden Malmö-Lund brudar 2007