• alrun

Det finns människor med magiska fingrar...

Vilken fantastisk dag! Vi gifte oss den 12 augusti och det är helt fantastiskt att återuppleva dagen genom att titta på våra bilder. Vi kan bara tacka en underbart duktig fotograf, en superfrissa, min mamma som gjorde en så fin bukett och min svärmor som sydde min klänning.

Jag har tassat runt och spanat in andra brudpar så det är inte mer än rätt att jag delar med mig av våra bilder.

Bilder från vårt underbara bröllop:
    www.photography.se/thengius

• Svar på tråden Det finns människor med magiska fingrar...
  • Nyfso

känner igen miljön kan vara helt ute o reser men det liknar Elleholms kyrka i blekinge..

• ...srm...

Nyfso ? det står jo det i vigsel programet

• ...srm...

ALRUN ?!?! Ni er supersnygga ,och vilka härliga bilder i like

• alrun

Tack tack för alla komplimanger.

Paraplyet var lånat av en kompis.

Håret var nästan bara mitt, lite löshår bak bara. Halsbandet har en kompis gjort. Vi har ett litet företag tillsammans som tillverkar smycken och lite annat smått och gott.

All you need is love fungerade bra. Vi hade orgelspel och bäst är klart refrängen. Vi hade funderingar på att låta någon sjunga samtidigt, men det blev bara orgel.

Elleholm stämmer. En underbar kyrka!

• alrun

Glömde säga att vi varit två veckor i Skottland alla redan. Det är en bröllopsresa som VERKLIGEN rekommenderas.

• albin04

GRATTIS!! Ni var verkligen JÄTTE vackra.

Vilka fina festprogramm ni hade. Vad innehöll dom (såg att det var 40.... sidor) behöver lite tips tills det är dags att börja göra våra. Hade ni gjort dom själva? Hoppas att du vill dela med och visa

En sista fråga,vart hade ni fått tag på dom fina monogramen?

GRATTIS igen och lycka till!!

• alrun

albin04,

I våra festprogram hade vi bl a presentation av oss, av bröllopets nyckelpersoner, rim om alla gästerna, tipsfrågor om oss och lite allmäna roligheter. Vi hade gjort dem själva, men lämnade in dem för att slå hål för ringbindning. Monogrammen var embossing. Jag lay-outade vårt monogram och beställde en stämpel på nätet.

Jag tror nästan att våra festprogram tog 300-400 timmar att göra (jag skojar inte!!!). Men eftersom jag har arbetat med formgivning kändes det som vår grej. Vi gjorde en film också... Den tog också en massa tid.

• MuffinsTönt

Asså, måste erkänna en sak. Shit va avundsjuk jag är på dig nu. Har så j**lans snygga kort. Har fotografen redigerat dem? Isf är han GRYM. Om ni/ nån annan person så är DEN personen grym. :D Jag gillar att fota och redigera bilder. Har nog aldrig sett snyggare bilder.Man kände verkligen känslan av kärlek och lycka. Vilken insperationskälla. Grattis och ha det gött!!! :D

• alrun

Japp han var grym, "vår" fotograf. Det var mycket hans förtjänst att vi ser avslappnade ut på bilderna trots att de är tagna innan bröllopet.

Dessutom sjöng han i kyrkan och skötte musiken på festen. Så han gjorde ett toppenjobb!

• MuffinsTönt

Va heter denna grymma man? Så man kan ta kontakt med honom när det är aktuellt. Förhoppningsvis om et par år... :D

Svar på tråden Det finns människor med magiska fingrar...