• Studstjejen

Hur länge var ni ett par?

Hoppsan, råkade lägga det i debattforumet men där hör det ju inte hemma.

Jag skulle vilja höra med er om en sak. Jag är så nyfiken =) Hur länge ni var tillsammans med era respektive innan ni gifte er/planerar att gifta er.

För oss tog det 7 år att byta vigselringar =)

• Svar på tråden Hur länge var ni ett par?
  • anne på grönkulla

Hade varit tillsammans i drygt 5 år (och känt varan ytterligare ett par år innan dess) och förlovade i sådär 1 1/2, när vi gifte oss för snart 1 år sen.

• Lilla Li

Vi hade varit tillsammans i knappt 11 månader när vi förlovade oss. Och nästa fredag firar vi ettårsdag. :) När vi gifter oss kommer vi ha varit tillsammans i knappt två år.

• Princessdiamond

vi hade varit ihop 2 år 2 månader 1 vecka och 1 dag när vi gifte oss :D

hade varit förlovade i 1 år och 7 månader

och hade känt varandra nästan 4 år (3 år och 10 månader)

• Solstråhle

Vi har varit ihop i 3 år och 8 månader, nästan 9- när vi går till prästen nästa lördag...
    (Vi flyttade ihop efter ca 3 månader & förlovade oss efter 1,5 år.)
    Och vi är precis lika kära ännu - vi undrar fortfarande lite när den första extasen ska lägga sig...?

• övik070714

När vi gifter oss kommer vi ha varit tillsammans i 9,5 år .. förlovade i 3,5 år, så det har tagit sin tid, men det känns lika underbart ändå

• carina6 nu gift

vi ska gifta oss 7/7-2007
    då har vi varit tillsammans 13 år och en vecka vi var också ett par i början av 80 talet men då växte vi i från varann och sen fann vi varann 1994 igen
    det är fantastiskt att man kan vara såå kära efter 13 år men det är vi.

• Sandgren

Vi har varit tillsammans i 8år och förlovade i 5år, och nu är vi gifta!

carina6: Vad roligt! Var ni gamla barndomskärlekar som hittade tillbaka till varandra?

• Hummingbird

Min m2b friade efter 10 månader tillsammans. När vi gifter oss den 23/9 (om 9 dagar!!!!!)har vi varit tillsammans i 2 år och 363 dagar!

• nenne78

10 år och 11 månader på vår bröllopsdag! Han friade i april *hoppistuds*

• helenekl

han friade efter 7 månader, vi förlovade oss efter 8 månader och gifte oss efter 8 år:)

Svar på tråden Hur länge var ni ett par?