• osse

Kavaj/kostym till 10åring - var hitta?

Då var det dags att börja leta kläder till sonen. Min blivande kommer ha creme/guldfärgad väst med mörkgrå randig frockoat. Kan sonen ha kostym eller ska han ha bara väst när han går in som näbb? Någon som vet var i Göteborg/Borås man kan hitta något?

• Svar på tråden Kavaj/kostym till 10åring - var hitta?
  • summergirl

De hyr ut kostymer mm till barn i en liten affär inne i knallerian i borås.

• summergirl

Det är väl förresten jättefint om han har kostym. Tror att min 11-åring ska ha det om vi nu gifter oss i kyrkan här hemma..

• osse

summergirl

Vilken affär kan det vara? Vet du priser? Ska snart åka till Borås så då kan jag ju passa på att titta

• Lena+Mattias=sant

Det säljs en del kostymer på barn här på BT. jag har sett flera när jag letat kläder till min respektive.

• summergirl

Kommer inte ihåg just vad den heter men om du vet var knallerian är så är det inte svårt att hitta.Den ligger på övervåningen längst in så att säga.Priser kommer jag inte heller ihåg men tror att de var ganska billiga. Tror att det kostade ca 750 att hyra till vuxen så jag förmodar att det är billigare till barn.

• osse

Ok, jag ska leta Men det är det köpcentrat där Kicks o Kapp-Ahl ligger menar du? Då hittar jag säkert

Svar på tråden Kavaj/kostym till 10åring - var hitta?