• Forsfo­rs
    Äldre 12 Sep 21:56
    157049 visningar
    84 svar
    84
    157049

    Gästpresentation i festprogram

    Hur presenterar ni andra era gäster i festprogrammet? hur mycket och vad berättar ni om dem?

  • Svar på tråden Gästpresentation i festprogram
  • Fru någong­ång.
    Äldre 19 Sep 22:09
    #0

    Lena v B

    jag skulle också vilja ha lite inspiration. Satt precis osch pratade om det vid matbordet. maila gärna:

    lena_friberg@comhem.se

  • kentfa­ntast
    Äldre 19 Sep 22:10
    #0

    Jag önskar att vi hade gjort så, men min stela m2b är för korrekt...

  • Forsfo­rs
    Äldre 25 Sep 23:30
    #0

    mera gästpresentationsidéer tack! gärna hur alla gjort när de samlat information om gästerna, man känner ju inte alla så väl, vissa av våra gäster har vi aldrig träffat (respektive till andra gäster).

  • Mitt hjärta är hemma
    Äldre 25 Sep 23:35
    #0

    Har inte läst tråden men vill säga detta:
    Bara för att man inte känner gästerna skall man inte strunta i att göra sig besväret att ta reda på saker om dem til festprogrammet.
    Det är skittrist att som gäst känna sig som ett bihang till en annan gäst, att man fått komma på "nåder" så att säga-
    Ta och ring till den som känner gästen och fråga tills du fått tillräckligt med material. Det är ändå dina bröllopsgäster det handlar om.

    Vi skrev vad personer tyckte om att göra, hur de kände oss, någon kuriosadetalj eller helt apropå, inte samma "mall" på alla utan vad som helst som kunde presentera gästen på ett lättsamt sätt på fyra fem rader. Det var oerhört uppskattat!

  • Hyde Park
    Äldre 15 Oct 19:37
    #0

    Lena v B:
    Fastnade helt för din sons tokiga idé om att hitta på saker om gästerna!! Min sambo och jag har haft många skratt när vi försäkt hitta på totala motsatsen mot vad gästen egentligen är! Vi ska skriva om 80 gäster - så jag vore jätteglad om jag fick ta del av era beskrivningar!?

    ninawilliamsson@hotmail.com

  • maje07
    Äldre 15 Oct 19:54
    #0

    Skulle också gärna vilja ha ett mail!

  • Ansgar­&Evely­n
    Äldre 15 Oct 19:55
    #0

    Suttit och spånat lite... funderar på att skriva några rader om alla gäster och sedan blanda om i gytan och slumpvis sätta ihop namn och beskrivning! Kan förhoppningsvis sätta fart på gissningarna runt borden på vem som är vem egentligen!

  • Marska­tt
    Äldre 15 Oct 21:59
    #0

    Ansgar&Evelyn

    Den idén var ju jättekul! Allt är sant, men vem det handlar om får man själv lista ut... låter som något för oss som ska ha större fest flera månader efter bröllopet (kombinerat med inflyttningsfest i vårt nybyggda hus).

  • carina­6 nu gift
    Äldre 15 Oct 22:13
    #0

    vilka roliga idder ni har, maila gärna mig också, jag har ju lite tid kvar till vårt bröllop men sååå tom på ideer just nu.
    mvh Carina
    carina_lindau@hotmail.com

  • Lyckli­gt gift!
    Äldre 16 Oct 08:21
    #0

    Hyde Park och Carina6:

    Ni har mail!

    Ha en god dag!

Svar på tråden Gästpresentation i festprogram