• Bebbsen05

Akut hjälp om bröllopsfirande för systern IMORGON!!

För att göra en lång historia kort. Min syster och jag har vart ovänner drygt 1 månad nu. Väldiga ovänner. Nu har det börjat ordnat sig lite och vi umgicks för första gången på 1½ månad idag. Saken är den att hon imorgon åker till sin pojkvän och de ska ordna paper osv för att sedan gifta sig. Hon kommer alltså gifta sig under den tiden hon är där nu. Det har vart strul fram och tillbaka och ingen har egentligen vetat om när de ska gifta sig, inkl de själva.
    Pratade med mamma nyss so vart lite sur för att jag ohc min man inte hittat på något med min syster eftersom hon åker imorgon. Men ingen av oss har haft en enda tanke på det. Dels för att det vart så mycket kring bröllopet, blir det eller blir det inte av?
    Pratade nu med min man som även han kände sig jättedum eftersom vi inte gjort något (min syster var även tärna på vårt bröllop) Men å andra sidan har vi ju oxå vart ovänner en tid, så det är verkligen inget som ens passerat våra tankar.

Så vi funderade på om man kan göra något imorgon?
    Men VAD?? Hon ska vara på flygplatsen klockan 15, så de åker redan vid 13.00-tiden! Alltså inte mycket tid för oss att göra något!
    Någon som har någon bra idé??

• Svar på tråden Akut hjälp om bröllopsfirande för systern IMORGON!!
  • Fru The

kidnappa dem på brunch? Det måste väl ändå äta antar jag och det hade ju varit lite mysigt skulle jag tycka..

• viktualia

eller kidnappa dem redan till frukost och bjuda dem på hotellfrukost på något hotell i närheten av er... det är bara att gå in på större hotell och betala runt 80-90 spänn per person för att få äta där!

• Anna555

brunch är väl en jättebra idé!
    Är det i Stockholm så börjar Carls bakficka med sin brunch i morgon, då är det inte så långt till Centralen och tåg till Arlanda sen :)

• Bebbsen05

Tack för svaren!
    Det gäller bara min syster, då hennes blivande bor i Turkiet och det är dit hon ska!
    Men hotellfrukost hade jag inte ens tänkt på

• Bebbsen05

Och det är i Trollhättan ;)

• KlaraStjärnljus

överraskningsbrunch var en bra idé tycker jag! nåt annat kan jag inte komma på...

• viktualia

leta rätt på något större hotell i de större kedjorna så funkar nog hotellfrukost bra

ge henne sedan en möhippepresent av typen " presentkort på en spadag tillsammans med mig"

• Bebbsen05

Ringde ett av hotellen nu och där skulle vi få frukost så vi klarade oss till kvällen :D

• fröken Inga

nappa henne tidigt i morgon. ta henne på spa eller så. ge henne något från ditt bröllop som får symbolisera din välsignelse. slöjan, strumpebandet, smycke...

Svar på tråden Akut hjälp om bröllopsfirande för systern IMORGON!!