Akut hjälp om bröllopsfirande för systern IMORGON!!
För att göra en lång historia kort. Min syster och jag har vart ovänner drygt 1 månad nu. Väldiga ovänner. Nu har det börjat ordnat sig lite och vi umgicks för första gången på 1½ månad idag. Saken är den att hon imorgon åker till sin pojkvän och de ska ordna paper osv för att sedan gifta sig. Hon kommer alltså gifta sig under den tiden hon är där nu. Det har vart strul fram och tillbaka och ingen har egentligen vetat om när de ska gifta sig, inkl de själva.
Pratade med mamma nyss so vart lite sur för att jag ohc min man inte hittat på något med min syster eftersom hon åker imorgon. Men ingen av oss har haft en enda tanke på det. Dels för att det vart så mycket kring bröllopet, blir det eller blir det inte av?
Pratade nu med min man som även han kände sig jättedum eftersom vi inte gjort något (min syster var även tärna på vårt bröllop) Men å andra sidan har vi ju oxå vart ovänner en tid, så det är verkligen inget som ens passerat våra tankar.
Så vi funderade på om man kan göra något imorgon?
Men VAD?? Hon ska vara på flygplatsen klockan 15, så de åker redan vid 13.00-tiden! Alltså inte mycket tid för oss att göra något!
Någon som har någon bra idé??