• kajall

mascara

min mascara har blivit torr ,kan man fixa den elel ska man slänga den ?
    d finns ganska mycket kvar i den

• Svar på tråden mascara
  • jazzo50

Du får nog tyvärr slänga den då man inte ska blanda vatten i den å vispa runt med borsten då man även får in bakerirer som trivs jättebra iom vattnet , tyvärr

• smug

Tyvärr är det bara att slänga är jag rädd. Smink håller inte i all evighet och gammal mascara kan orsaka otrevliga ögoninfektioner. Satsa istället pengar på en ny, riktigt bra mascara av t ex face eller nåt av de andra stora namnen.

• kajall

d e typ 10 dagar som ja ja har köpt min ,den va ganska dyrt oxå ,men ja kanske använder den på fel sätt så att den har blivit torr

• Carambole

Självklart ska inte en mascara torka på 10 dagar. Isfl ska du gå tillbaks och klaga där du köpte den, för isfl är det något fel på den. Förutsatt att du skruvat fast locket ordentligt varje gång du använt den förstås.

• pickolina

Tips! Man ska ALDRIG pumpa borsten ut och in i flaskan som många gör... Det förstör mascaran, det kommer in luft och mascaran torkar.

En mascara som torkar på 10dag är inte ok oavsett.. Om du inte låtit den ligga oförsluten som någon nämnde... Gå tillbaka och klaga!

• pickolina

Är det en mascara som du använt förr eller en ny variant??? Vad jag tänker på är att vissa mascaror är väldigt torra i sig själva...förutom just de första dagarna... Kan det vara så att du köpt en mascara som ska vara torr???

• kajall

ja tror nu vet ja va problemet e
    ja pumpar porsten in o ut.ska sluta me d

tack tjejer puss till er

Svar på tråden mascara