• KalasAnnah

vad ge min bror som tack för hjälpen

Hej

gifte mig för snart två veckor och fick verkligen en dag som jag aldrig kommer glömma, allt var perfekt. Mycket tack vare min lille bror. Han hade skrivit en inmarch, som han själv spelade upp. Han hade även gjort vårt fest program han tog våra bilder och var dessutom kvällens toastmaster. Skulle på något sätt vilja tacka honom, även om han är student så känns det lite tråkigt med pengar. så har ni några förslag så tar jag mer än gärna emot dem.

Han bor i stockholm

Tack på förhand

kram Annah

• Svar på tråden vad ge min bror som tack för hjälpen
  • brud 11/11

varför inte en helkväll, restaurang, krogen eller kanske bio och något annat liknande..

• Kerin

Är det något som han gillar men som han inte brukar unna sig?

• KalasAnnah

kom på en liten grej, skulle man inte kunna göra som en "jag älskar dig bok" - fast utan de gulliga grejerna. typ mer en "du är bra bok" för jag tror att det skulle stärka hans självförtroende.

plus ett presentkort på typ ikea eller någonstans där han brukar handla

vad tror ni?

• lolabe

KalasAnnah: En "du är bra bok" låter toppen och i kombination med ett presentkort låter det som ett vinnande koncept!

• KalasAnnah

tack för hjälpen, det får bli en du är bra bok och något annat kul

• somsom

Hej!!

Kollade i mina gamla trådar nyss. Såg att du nu har gift dej & att ni skulle ha festen på Heagården. Stämmer det?

Vi ska ha vår fest där i maj-07

Jag bara undrade hur det gick för er. Kunde inte hitta ngn berättlse från dej..!

• somsom

Ohh förlåt! Jag är helt snurrig.

Läste nu lite bättre, såg ju att ni ändrat er till roddklubben i stället...!!
    Men hör gärna om er dag ändå!!

Tack!

Svar på tråden vad ge min bror som tack för hjälpen