Lyxproblem: Mini-walk in closet?
Imorgon ska en ut av mina drömmar gå i uppfyllelse - jag ska få en alldeles egen walk in closet! Okej, fast i miniformat. Vi har en klädkammare som hittills bara stått och samlat skräp. Inte stort, bara 1,25m långt och 0,95m brett. Men ändå, så att man kan ha framme alla kläder, skor och accessoarer snyggt.
I klädkammaren finns två L-formade hyllor på varandra högt upp som täcker ena långsidan och hela bakväggen. Där har jag tänkt köpa lite snygga lådor för att förvara grejer. På kortsidan under hyllorna finns en klädstång där jag hänger mina kavajer,klänningar och annat som bör hängas upp. På dörren sätter jag upp speglar i en rolig formation, för att kunna se hela outfit från topp till tå.
Men sen då? Hur får jag min skosamling att komma till sin rätta?
Ljuset inne i garderoben består idag utav en standard lampa i en tråkig frostad glaskupa.. Kan jag hotta upp detta? Tips på vad man kan sätta in för lampa på platsen där en standard hyreshuslampa tidigare suttit?
Smart att sätta in en matta i rummet + en pall för att bekvämare kunna sätta på sig skor?
Hur skulle ni dekorera rummet? Allt är idag tråkigt standard vitt.. kan inte börja måla om, då jag som sagt bor i hyreshus.
ALLA tips om hur jag kan hotta upp och göra mitt dröm rum tages emot mycket tacksamt!