• Junibr­ud 07
    Äldre 5 Sep 13:44
    1305 visningar
    5 svar
    5
    1305

    Fler som gifter sig i juni 2007

    Hej

    Undrar om det är fler i Malmötrakten som ska gifta sig i juni 2007?

    Hur långt har ni kommit med er planering?

  • Svar på tråden Fler som gifter sig i juni 2007
  • odd molly
    Äldre 5 Sep 17:24
    #0

    Jag ska gifta mig i maj 2007. Vi har bestämt och bokat kyrka. Lokal har vi nästan bestämt oss för. Det är allt! Håller på att ta reda på utbudet av danskurser för att bättra på valsen lite...

  • future mrs B
    Äldre 5 Sep 17:39
    #0

    japp-16 juni.

    kyrka bokad
    mottagning bokad
    klanning kopt
    mat bestamd
    tarna/bestman bestamd
    +deras klader men ej kopt.
    engangs kameror kopta

    hmmm kan inte komma pa mer...

  • Junibr­ud 07
    Äldre 5 Sep 19:07
    #0

    Låter som en bra idé att bättra på valsen Jag och min sambo försökte lite häromdagen och det gick inte så bra...

    Vi har bokat kyrka och lokal, funderat och nästan bestämt oss för hur inbjudningskorten ska se ut (vi ska göra själva) och nu letar vi efter fotograf och ett bra hotell för bröllopsnatten

  • KlaraS­tjärnl­jus
    Äldre 5 Sep 21:50
    #0

    Jag!

    Vi har precis börjat planera, inte bokat något än. Vi letar efter relativt billiga alternativ i Göteborg.
    Vi har bestämt hur korten ska se ut, hur dagen ska se ut, vilka som ska ha vilka roller, min klädsel delvis, maten, gästlistan (nästan).
    Det som inte är bestämt är hotell, transport, plats (utomhus), präst, hår och make-up.
    Budgeten ska också gås igenom ordentligt, och det ska göras budget och planering för alla månader från och med nu fram till bröllopet. Ska ha en pre-bridal shower i slutet av September, för att få ihop lite tips och presentera tjejkompisarna för varandra :)
    Hoppas allting håller!

  • KlaraS­tjärnl­jus
    Äldre 5 Sep 21:50
    #0

    fast...inte i malmö ju...

Svar på tråden Fler som gifter sig i juni 2007