• Brud 2008

Yngre blivande brudar...? (-25)

Jag är 20, jag kommer att vara 22 när vi gifter oss... Och vi är först ut i bekantskapskretsen som det ser ut nu iaf, de senaste som gifte sig var väl mina föräldrar ;)
    Det är så skönt att se att det är fler som är lika unga, för ingen verkar tycka att det är en bra idé att vi ska gifta oss så tidigt :(

• Brud 2008

Chihiro 23år, sthlm 25 aug 2007
    ViSt, 24 år 7 juli 2007
    Tiima 24 år - 21 oktober 2006
    Brud 2008, 22 år 20 juni 2008

• Brud 2008

Jag skrev hur gammal jag är när jag gifter mig, men jag vet inte om det var meningen :D

• Brud 2008

Det hade varit kul, men jag bor i Göteborg...

• Brud 2008

Coornet: Tyvärr har vi nästan bara fått dåliga reaktioner :( Folk frågar vad vi nu ska ha att se fram emot om vi har gjort "allt" före 25(?!), säger att vi kommer att växa ifrån varandra osv. Min M2Bs mamma verkade tro att jag tvingar honom :D Men det är väl bara att bevisa att de har fel! Det är så skönt att prata med andra som inte tycker att man är helt galen för en gångs skull :)

• Brud 2008

Vi hade tänkt vänta tills jag är klar med min utbildning, men det orkar jag inte ;) Då hade det inte blivit förrän 2010 eftersom jag tar min examen 2009, sista terminen gör jag praktik någonstans (var som helst i sverige), och det gör det lite svårt att planera ett bröllop då :)

• Brud 2008

Nej det förstår jag, och det var väl så vi tänkte från början, men min M2B kommer att jobba så då funkar det ju... Men jag förstår att det är många som måste vänta, vi hade inte heller kunnat gifta oss om inte han var klar före mig...

• Brud 2008

För oss var det precis tvärtom, alla var glada när vi förlovade oss, men nu när vi ska gifta oss går det för fort. Vi har alltid tänkt att förlovningen var ett löfte om att vi skulle gifta oss, men det verkar inte som att folk fattade det....

• Brud 2008

Johannaringer: det har jag också tänkt på, min farmor var tex bara 20 när hon gifte sig, och det var inget konstigt då. Men jag som kommer att vara 22 är för ung... skumt det där :)

Svar på tråden Yngre blivande brudar...? (-25)