• Dunde

Tid till varandra

Hur mycket tid spenderar ni med ert sambo/man och vad gör ni isf?

• Svar på tråden Tid till varandra
  • Pepparmyntan

Just nu blir det ganska mycket tid till varandra. Nastan lite val mycket tid eftersom vi jobbar pa samma jobb. Nar vi inte ar pa jobbet gor vi oftast vardagliga saker som att handla och fixa andra areneden. Laga mat och umgas med vanner och familj.

• viktualia

svårt att svara på.. heltidsjobb inkl pendling för min del, aktiv fritid på varsitt håll, gemensamma vänner/umgänge med familj och släkt .... hm... jaa.. vi ses väl någon kväll i veckan hemma utan att nån ska göra något annat.. och sen kanske vi spenderar varannan helg helt tillsammans i snitt... perfa för oss!

• MK Nilla

Ett par kvällar i veckan + kanske 2 av 3 helger. Varierar lite efter hur mycket jag jobbar men när jag jobbar mycket en period känns det som vi varit ifrån varandra 100 år!

• MK Nilla

Kan tillägga vad vi gör:
    Kollar på film, går ut med hunden, planerar framtiden (ska resa en hel del framöver om ekonomin tillåter). Vi åker oxå och shoppar ihop bortemellanåt.

• Nightingale

tja, vi ses nästan inga vardagskvällar beroende på jobb, träning och kvällskurser. Sen ser vi till att ses de helger jag inte jobbar (jobbar var 4:e), eftersom vi ses så få vardagskvällar.

Vad vi gör?
    Olika, hälsar på vänner och släkt, myser, gosar, ser på film, äter gott! Vanliga saker!

• anne på grönkulla

Vi bor isär (p g a mitt jobb, jag bor utomlands) och ses alltså hyggligt sällan (typ varannan månad - ibland bara en helg, iband, som fram till igår, en hel månad i sträck). När vi ses så lagar vi mat, läser böcker, reser rätt mycket, slappar, gör olika utflykter, ser på film eller går på konsert/opera ibland, shoppar, träffar släkt o vänner, ja - ganska vanliga saker antagligen.

• Roslagsbrud

Vi tillbringar nästan all vår fritid ihop. Sköter det vardagliga tillsammans (matlagning, tvätt och städning) och när vi är klara med det ägnar vi tiden åt att läsa, lyssna på musik, promenera, umgås med släkt och vänner, gå på bio, teater, caféer, restauranger osv. Är vi inte i stan så åker vi till vårt landsställe.

Svar på tråden Tid till varandra