• brud 080202
    Äldre 31 Aug 19:36
    4214 visningar
    27 svar
    27
    4214

    Bröllopsmässa?

    Hej är det någon som vet om det kommer att bli en bröllopsmässa i Göteborg nästa år? Va inne och kollade svenska mässans hemsida men där står det inte med. Någon som vet?

    Är det någon som har en bra hemsida där det står när det är olika bröllopsmässor?

  • Svar på tråden Bröllopsmässa?
  • MIB
    Äldre 8 Sep 23:15
    #0
    Jag gillade också snittarna.Var på Nordgården också förra året,och där var det ännu mindre, fast bra tyckte jag. Tror att det skulle vara 16 utställare på festvån. i Odd fellowhuset i år.Typ en från varje bransch som behövs för ett lyckat bröllop.Lokalerna räcker visst inte till fler.Tyckte ändå att man fick många bra ideer, så att man inte missar något.
  • osse
    Äldre 8 Sep 23:34
    #0

    MIB

    Var har du sett att det ska vara mässa då?

  • bertha
    Äldre 9 Sep 11:26
    #0

    Jag var på Nordgårdens mässa förra året, det var liten men trevligt - väl värt ett besök - kolla hemsidan: www.nordgarden.se

  • MIB
    Äldre 9 Sep 15:00
    #0

    osse: Har en väninna som skall gifta sig i vår som mejlade och fick då en jättetrevlig affisch tillbakaskickad ang. bröllopsmässan. Ring så får Du den säkert övermejlad

  • osse
    Äldre 10 Sep 13:29
    #0

    MIB

    Jag var där förra året men då hade jag sett det på deras hemsida men än står det inget. Får maila dem då

  • MIB
    Äldre 23 Sep 23:18
    #0

    osse
    Såg att Festvåningen i Oddfellowhuset hade fått ut annons ang. Bröllopsmässan på sin hemsida nu.
    www.dinfestvaning.com
    Gå in och kolla, såg rätt läckert ut.

  • Theres­e33
    Äldre 25 Sep 16:12
    #0

    Ha inte för höga förväntningar på bröllopsmässan, vi var där i vintras och det var sådär... Bra om man inte kommit så långt i planeringen men om man nästan är klar så är det inte mycket att ha...

  • TezzAm­ore
    Äldre 25 Sep 16:24
    #0

    Therese33:

    Tänkte du på bröllopsmässan i OddFellowhuset?

  • TezzAm­ore
    Äldre 25 Sep 16:41
    #0

    Såg att bröllopsmässan var 23-26 februari detta året. Nästa år är det Eurohorse-mässa den helgen. Frågan är om det blir någon fest & bröllopsmässa alls. Jag mailade till dom för ett tag sedan, men fick inget svar...

  • ringbä­raren
    Äldre 25 Sep 21:04
    #0

    Hej alla!
    Jag ringde till Svenska Mässan i Göteborg och fick till svar att de INTE kommer att ha nån mässa nästa år (2007). Varför visste hon faktiskt inte. Knepigt! De kanske inte fick in tillräckligt med utställare så att det gick ihop, jag vet inte.....

  • filipe­lin
    Äldre 25 Sep 21:26
    #0

    Tråkigt. Vi var där i år och hade hoppats på att det skulle vara nästa år med

  • MIB
    Äldre 30 Sep 17:13
    #0

    Är det någon som varit på Nordgårdens mässa.Jag skulle gå med en väninna som gifter sig-07. Tyvärr så missade vi för det var tydligen 23/9. Hon jobbade och jag var bortrest.
    Skulle vilja höra hur det var. Fick man lite inspiration inför det som komma skall?
    Vårt nästa projekt är bröllopsmässan i Festvåningen i Odd Fellowhuset.
    Är det någon fler som tänkt sig dit??

  • plings
    Äldre 3 Oct 18:49
    #0

    MIB

    Jag hade tänkt att gå dit!
    ....missade den på nordengården jag med..typiskt..

    Har dock hört att det ska vara en ganska liten mässa på Odd Fellowhuset.

    Frågar också: MISSADE VI NÅGOT??

  • MIB
    Äldre 3 Oct 22:44
    #0

    plings:

    Räknade på annonsen som låg på deras hemsida, det är 18 utställare. Visserligen bara en från var branch, men man får säkert lite inspiration för att gå vidare i sin planering.
    Jag "gottar" mig med min väninna som gifter sig nästa sommar.Underbart att gå och kolla, de skall ha visning av kläder också.

  • Lanery­r2007
    Äldre 4 Oct 08:56
    #0

    hej
    Jobbar med undersökningar och trenden just nu är att färre och färre människor går på mässor, vilket gör att man får färre utställare allt eftersom. Dagens hushåll som sen blev nya dagens hushåll, heminredning och bröllopsmässan var ett försök att skapa en positiv trend, som inte föll ut tillräckligt väl... antar jag.
    Sorry tjejer, det var annars en bra mässa tycker från början.

  • MIB
    Äldre 9 Oct 21:30
    #0

    Hallå alla blivande brudar: Nu är det bara 6 dagar kvar till bröllopsmässan i Odd Fellowhuset. Jag skall dit och "götta" mig med min väninna som gifter sig sommar 2007.Kommer Ni??

  • lismon­ia
    Äldre 12 Oct 22:44
    #0

    Blomsteraffären Green Dream ska ha bröllopsutställning den 27-28 okt. Var där och tittade i våras när de hade sin förra utställning och beställde även min brudbukett där! Kolla in deras hemsida www.greendream.nu

Svar på tråden Bröllopsmässa?