• LECT

Festlokaler i Sundsvall med omnejd

Hej på er!

Här planeras det inför bröllop 2007 och vi letar lokal att ha festen i i Sundsvall eller dess närhet.
    Någon som har några tips?

• Svar på tråden Festlokaler i Sundsvall med omnejd
  • Pimpe

Nävsta Skola i Selånger är jättefin

sedan finns det ju folkets hus-lokaler och även hembygdsgårdar av olika slag

• okt2006

Min kompis hade festen uppe på Grankotten.

• bröllops häxan

Vi hade vårat på Hussborgs herrgård :)
    Vid Ljungaverk.

• LECT

Ska ta och kolla in Nävsta skola.
    Speciellt eftersom vi verkar ha fastnat för Selånger kyrka. Men jag tror Nävsta skola kan ha för litet kök...?

Grankotten ska vi ta och prata med också. Likaså Lasses matstuga. Men det blir bara catering av dem i så fall och festen i en annan lokal. Grankotten har iofs fina lokaler och omgivningar...

Vi var till Hussborgs herrgård och tittade för ett par veckor sedan. Det kändes för mycket golf med tanke på att vi gifter oss på hösten och ingen lär vilja spela då... Det var fint, men det kändes inte rätt trots allt... Lite besviken blev jag att vi kände så för det hade varit så häftigt, men men...

Är det någon som känner till en fin lokal som har tillgång till stort kök och ordentligt med köksutrustning? Vi funderar nämligen på att ha egen kock och i så fall kräver han (med all rätt) ordentlig utrustning.

• bröllops häxan

Golf? hihi... kolla här på våra bilder. Det är bara "rokers" och jag skulle trilla av pinn om nå´n sa att dom skulle börja spela golf. :D:D:D

Men är det de ni känner så ;) Men det var sån bra servic så ni kan bara ana

kram och lycka till.

ciciochric.spaces.live.com/

• LECT

Fru Tusse - Jag var precis in och tittade på era bilder!!! Vad vackra ni var! Och ja, jag skulle nog också bli förvånad av nån av er fick för er att spela golf.. Men nog var det en riktig golfherrgård... Visserligen har jag massor i min släklt som gillar golf, men inte under kalla hösten...
    Vilken kyrka var det där??? I Ljungaverket???? Har vi missat totalt i så fall! Vad fin den var!!!

Service tvivlar jag inte en sekund på! Vi blev jättebra mottagna när vi dök upp helt oanmälda en tisdagkväll och fick rundvisning och en massa tips!

• kattaoemil

Sundsvalls Kårhus har otroligt vackra lokaler. De har ett fullt utrustat restaurangkök. Det ligger mitt i Sundsvall så det är lätt att ta sig dit och ifrån.

• ÖÖÖ

Vad ligger Kårhuset på för prisnivå? Och vad ingår då?

• smaragd i maj

Mors!
    Jag har varit på bröllopsfest på restaurang grankotten vackert beläget högt uppe på om det va norra berget i sundsvall....ja hursomhelst fint va det och nära till vandrarhemmet efteråt

• ÖÖÖ

Hur mycket ksotar det på Grankotten? Har sett deras bröllopspaket för 700-1000 och det har jag då inte råd med

Men det är en fin restaurang, så har ni som varit där använt er av paketen eller har ni gjort på annat sätt?

• ÖÖÖ

Ska säga 700-1000 per person, annars kulle det varit billigt

Men vad ligger priserna på?

Är mitt inne i budgetuppgörelse med fästmannen

Svar på tråden Festlokaler i Sundsvall med omnejd