Inlägg från: junibrud2006 |Visa alla inlägg
  • junibrud2006

    Tvåsiffrigt! BT-träff Västerås - tråd nummer 10!!!

    Vilken läcker! Verkligen jättefin!

  • junibrud2006

    Inga som hoppat av/ändrat sig inför träffen om en vecka? Jag bokar som sagt bord om några dagar. Kolla lite högre upp på sidan...

  • junibrud2006

    Hej hopp! Var du på konserten Billa? Kul! Såg dig inte bara. Håller med om att det var långt. När jag väl hoppat ur galablåsan, hämtat bilen och kommit hem var klockan närmare 23. Pust.

    Jag måste reservera lite inför fredagen. Vi har gått och köpt hus och det är minst sagt fullt upp med allt. Visning på lägenheten i helgen eller i början av nästa vecka eventuellt...

  • junibrud2006

    Klart det är träff på fredag Gabbies. Det är bara jag som antagligen måste spendera precis hela helgen med att sortera, tvätta fönster, svabba golv etc. Typiskt men sant. Fast kul med huset!

    Billa - Vi flyttar någonstans januari/februari. Först hade vi tänkt att göra köket innan flytten, men på en smart fars inrådan bor vi in oss fram till sommaren iaf innan vi börjar med för stora renoveringar.

    Gudinnan - Vi fotograferade oss innan vigseln uppe på Djäkneberget med Annie från Porträttstudion. Jätteduktig och fantastiskt fina bilder. Från vigseln och fram till dansen ungefär hade vi hjälp av Fredrik Grähs. Här är länk till några av hans bilder.
    sockerpuffen.multiply.com/photos/album/1

  • junibrud2006

    Vi betalade 6000 kronor. Då var han med från 14-21 cirka och vi fick alla bilder, runt 600 stycken, på dvd samt en del kopior. Du kan nog hitta en av bilderna från Porträttstudion också. Gå in på www.portrattstudion.se och klicka på brudpar, sidan fem, mittenraden och bilden på bänken.

    Gabbies - Ingen fara! Jag ska bestämma mig hur det blir imorgon, men ni andra kan ju ha kul ändå.

  • junibrud2006

    Gudinnan - Vill du kan du mejla mig. Har kanske en idé om du vill... lindclaes@yahoo.se

    karlzone - Låter underbart med huset! Vi har allt vårt framför oss. Börjar komma till sans och har gått från direktrenovering av hela köket innan inflytt till att troligen enbart måla om luckorna.

    Ikväll blir det Gabbies, Mia, Riikka, Billa. Jag tror verkligen inte jag hinner. De här dagarna har varit och är någon vecka framöver fullständig kaos med allt som ska fixas. Men nu är pappren påskrivna och handpenningen överförd. Hurra!

  • junibrud2006

    Jag har inte bokat, men ni blir ju fyra så då ska det finnas bord. Värre när vi var fler.

  • junibrud2006

    Åååå, vad sugen jag blir att ses ikväll men jag hinner ju verkligen inte... Måste tvätta fönster, städa, sortera, rensa, bära ner i källaren...

  • junibrud2006

    Det vore jättemysigt, men kanske inte så poppis hemma... Tittar redan på bra datum i december. Gudinnan var ju hemma från 17 december så passar det för dig kanske vi kan ta en träff veckan innan jul? Som sagt, bara de här dagarna fram till onsdagens visning som är lätt kaotiska...

  • junibrud2006

    E2007 - Vi gifte oss i Badelunda Kyrka och hade middag och fest på Brunnby Gård. Var ska ni gifta er? Är du i stan någonting? Tänkte om du ville komma med på BT-träff framöver!

  • junibrud2006

    Här kommer förslag på nästa träff. Jag är ute i god tid så alla kan planera in det i sina julkalendrar!

    BT-träff vecka 51
    Måndag 18 december - Junibrud2006
    Tisdag 19 december - Junibrud2006
    Onsdag 20 december - Junibrud2006
    Torsdag 21 december - Junibrud2006
    Fredag 22 december - Junibrud2006

    Fredagen kanske är svårt för många så nära julen, men vi kan väl se hur utfallet blir så bestämmer vi ställe närmare?

  • junibrud2006

    Hoppas ni alla hade bra i fredags. Vore jättekul om så många som möjligt har tid att komma på nästa träff. Jag kommer garanterat!

  • junibrud2006
    *skrattar hysteriskt* Ragga på bröllopsbordet av alla ställen...
Svar på tråden Tvåsiffrigt! BT-träff Västerås - tråd nummer 10!!!