• Vackra

S:t Birgittas Kapell, 30 september

Hej! :)
    Jag är lite nyfiken på om det är några andra som ska gifta sig i S:t Birgittas Kapell här i Gbg den 30 september..?? Och hur långt har ni hunnit med eran planering, inköp m.m?? :D

• Svar på tråden S:t Birgittas Kapell, 30 september
  • Vackra

Är det inte NÅGON annan då där? :(

• Stefans fästmö

Kanske lite FÖR specifikt för att du ska hitta nån... Så många blir det ju inte på en viss dag. Och alla av dem är ju inte här på BT... Starta en tråd (eller kolla om det redan finns) om dagen, eller kapellet, så hittar du säkert massor... Lycka till! :)

• May8

Hello

Vi gifter oss där men i november. Kul att ni valde den kyrkan den är liten och mysig det gillar vi.

• Fru Yrväder

Vi gifte oss där i juli - det blev såå vackert

• Vackra

Stefans fästmö--> jo visst vet jag att det är väldigt specifikt. Och det gör det ju änne roligare om man skulle hitta nån JUST då :) Och det är klart att det inte är alla som är här på BT men det gör ju inget att kunna puffa på lite ifall det skulle vara just nån som gifter sig just då. :)

May8--> Ja den är verkligen mysig! Och mysigt att gifta sig där på vintern. När det är lite extra ruggigt ute och så gifter man sig en den lilla mysiga kapellet och varma stämmningen från ens familj och vänner... :) Härligt!

Fru Yrväder--> Har du några bilder tro?? :D Hru många blev ni totalt i kyrkan då? Kom det främmande folk också eller? Härligt att ni fick en fin och vacker vigsel! Även det vackert på sommaren kan jagh tänka mig! Jag och min m2b var där i juli ock kollade på kyrkan och såg dessutom några brudpar (kanske såg jag dig:P), och då var den helt ljuvlig med all grönska och vattnet bredvid! :) Kul!

• lillanyponet78

Hej Vackra!

Jag har själv ej gift mig i St. Birgittas Kapell, dock har jag varit på bröllop där, och du har hittat ett perfekt kapell...Ligger så vackert till...Ljust och fint...högt upp...

Du har inte långt kvar...spännande, nervöst...

• Snart_FruL

Vill gifta mig där, och hoppas att de är klara med den renovering som de snart ska påbörja, när det är dags för oss.

Personligen skulle jag vara glad om det inte är någon annan som vill vigas där samma dag som vi.

Lycka till och hoppas att ni får ett jättefint bröllop!

• Vackra

Lillanyponet78--> Ja, jag tror ocksp vi valt ett perfekt ställe för vår vigsel! Den ligger verkligen vackert till! Och visst börjar nervositeten kika fram då och då :D

Snart_FruL--> Visst skulle man vilja vara ensam med vigseln där just den dagen, men vad jag har hört så är den bland de populäraste kyrkorna/kapellen at vigas i, i hela göteborg. Så det är nog svårt att vara ensam den dagen man gifter sig.. :) Tack så mycket!

• osse

Snart_FruL

De ska väl vara klara i april tror jag. Vi skulle gifta oss där i januari men fick boka om pga renovering.

Svar på tråden S:t Birgittas Kapell, 30 september