• silverdrake

förspelstips?!

i början av förhållandet när man var nykär räkte det ju med att han tog i en för att man skulle bli (ursäkta uttrycket) dyngblöt av upphetsning...men nu tar det jättelång tid, min man har fortfarande inte vant sig vid att det tar längre tid för mig så det känns hela tiden som om jag tjatar om att jag vill ha mer förspel, då blir det en ond cirkel, jag tänker på att jag inte blir tillräckligt blöt och då går det ju verkligen inte...

är det nån som har några tips??

(har haft utdragna svampproblem tidigare, vet inte om det kan vara det också som gör att man inte blötnar till lika mkt, men det gör ju iallafall att man inte vill påbörja något innan musen är helt redo ;))

• Svar på tråden förspelstips?!
  • tattar-Emma

Bestäm att ni inte får ha sex på ett tag, eller så. Förbjudet är ju alltid mer spännande :D.

En gång som jag minns med glädje :D var en gång när jag var sjuk och han inte ville bli smittad, så vi var tvungna att låta bli att kyssas, andas på varandra och liknande. Det låter jättetråkigt, men jag var ju helt gaaalen efter att få göra det. Tror det slutade med att han också blev sjuk :D

• Malin22

Hehe, okej detta kan bli lite snuskigt *rodnar* har själv haft samma problem, men har killen då velat snabba på lite har jag helt enkelt blivit lite brysk... tryckt ner honom på rygg och hållt fast hans händer så jag har fått bestämma. Handbojor hade inte vart helt fel *pinsamt* det har i dessutom varit rätt upphetsande för både honom och mig så det blev som två flugor i en smäll.
    Så, nu när jag har sagt mitt ska jag gå och gömma mig under sängen och skämmas...

• pickolina

Malin22

Skratt.. Sådana saker brukar jag oxå ta till.. *hihi* :) Mycket bra tips!.. Om jag inte vill gå vidare (oavsett skäl) så att säga så ser jag till att vi inte gör det...har alltid fungerat bra för mig i alla fall... *s*

• picachu

silverdrake - ibland kan man ju om man käkar p- eller minipiller få nedsatt dyngblöthetsförmåga. Sen jag slutade för ett år sen har min förmåga att bli k*t bara sådär ökat explosivt. Så på med gummihatten, är mitt tips.

Annars är väl oralsex bästa sättet att få hjälp på traven :)

• picachu

Malin22 - ditt pervo! Fy skäms! Vad kommer byäldsten att tänka när de läser det här?

:D

• Meddelande borttaget
  • silverdrake

mä vad fånigt, jag skrev ett inlägg nyss men det verkar ha fastnat i filtret eller nått!! var jag för vulgär och frispråkig?? jistaness!

• silverdrake

jaja, verkar som jag får skriva ett nutt..

iallafall...

malin 22- mjo, jag provade faktiskt att knyta fast min man med sidenhalsdukar, men han blev så extremt upphetsad att han kom på två röda! :D men bra förslag annars, kanske borde ge det en till chans, och abryta tillfälligt om han är nära...(även om han bönar och ber)...

picachu- tyvärr kan jag inte sluta med p-piller eftersom jag inte äter några :)

Svar på tråden förspelstips?!