• CarroK

M2B kidnappad. Bröllop i morgon!!

Min M2B blev kidnappad i kväll vid halv 7 av sina kompisar. Vi gifter oss I MORGON!! Jag visste ingenting! Vi hade precis hämtat hem mat och skulle ta det lugnt och mysa och så händer detta. Är så besviken! Har sagt tidigare till några kompisar att det går bra vilken dag som helst men INTE dan innan. Och så gör de såhär. De hade masker för ansiktet när de tog honom så jag vet inte exakt vem det var. Fick en kompis att ringa på M2Bs mobil men självklart svarade ingen. Är jätteledsen och arg. Vill straffa kompisarna riktigt rejält. Vet inte hur. Funderar på att porta dem från festen men ja jag vet inte. Så tänk på det när ni planerar hippa eller sexa. Ta inte kvällen före!!!

• Svar på tråden M2B kidnappad. Bröllop i morgon!!
  • Tärnan_

Jisses! Hoppas allt löser sig för er! *krama om* Förhoppningsvis har dom tillräckligt med vett i skallen och förstår att dem inte kan utsätta han för vad som helst precis dagen innan! Men du kanske vet hurdanna hans kompisar är? Är dem sånna som kan hitta på i princip vad som helst eller lite lugnare?

• Sessa-25

Vilka idioter! Jag hade varit fly förbannad...

• Jenny_Åland

Så gör man bara inte :( Hoppas mina och m2b:s vänner kommer att fatta det då.

• Blivande Fru!Nu Fru!!

Får hoppas på det bästa, en stillsam killmiddag kanske

Men annars tycker jag att det är extremt respektlöst att "supa till det" dagen innan och komma bakis till någons bröllop.

Jag hoppas verkligen att din blivande kan säga nej och ta det lite lugnt, så att han är lite utvilad ändå imorgon.
    Fasiken va arg jag hadde varit, kvällen innan sk aman ju ha tillsammans tycker jag

• Maria

Det är ju grymt både mot dig och mot honom i fall de tänker ha en "vild" svensexa med mycket dricka. Om han är bakfull vid bröllopet lär han ju inte få det särskilt roligt. OMM de verkligen har en riktig snäll variant, typ bara bjuda honom på middag någonstans eller så, då är det ju ingen fara däremot. Men de borde i så fall ha sagt det till dig så att du inte behöver sitta och oroa dig.

• Brud-2007

stackars dig...! har du hört nåt mera?? KRAM!

• CarroK

Jag har inte hört något. Till saken hör att han klev inte in i bilen självmant utan han blev inlyft av 2 st med masker för ansiktet!!! Nu är jag mest ledsen över att han inte ringt mig för han måste ju veta att jag är orolig. Det är säkert ingenting men imed att jag inte vet något alls så självklart fruktar jag det värsta. Kompisarna är inte av det lugnare slaget. Men samtidigt lär de väl inte tvinga i honom spriten... Ja ja vi får vänta och se vad som händer. Mitt lugnande, mysiga bad med lite "råommigsjälv" tid blev liksom lite bortglömt. Jag återkommer när jag vet mer. Ska försöka sova nu men det lär bli svårt.

•  inte min tur än-fast nu är det min tur

Fy, va elakt! Om de bara skulle ut på trevlig middag borde han vara hemma nu, så att han är pigg o utvilad imorgon!

• carina6 nu gift

Hoppas det går bättre för din blivande man
    inte för att skrämmas så här gick det för min vänninas man han vakna upp endast i kalsonger i köpenhamn i en sovkupe utan pengar och allt sååååå svinigt
    med mycket problem hann han till bröllopet en timma innan dom skulle vigas. Men det tog inte slut 8 av hans "kompisar" bokade in sig och åkte på samma bröllopsresa jooooo det är sant Men hör och hämna dom är fortfarande gifta detta hände för 15 år sedan

• gladast

Nä,fy va ledsen jag skulle bli! Dom kunde väl ändå ringt dig och sagt något, eller tagit det någon annan dag, men dagen innan... Så gör man inte! För din M2B så är det ju säkert svårt att säga "nä, jag måste hem bye bye" så det kan man ju förstå, men jag skulle ha väldigt svårt att sova om jag var du! Men det är klart, om dom nu ringer från något disco eller dyl så vet jag inte om jag skulle sova bättre.... Hoppas du hör något snart eller att han kommer hem och att ni får en underbar bröllopsdag! *Kram*

Svar på tråden M2B kidnappad. Bröllop i morgon!!