• sagogrynet82

Förlovning...

Jaha nu är jag här igen, väntar fortfarande på förlovningen som aldrig kommer haha... Jag undrar när han ska fria, har trott det i flera dagar i rad nu, gjort mig extra fins osv. men ingenting! Jag är så otroligt nervös och blir det mer och mer. Det är jättespännande! Men samtidigt vill jag att han friar nu så jag får ta på mig min otroligt vackra ring... ;)

Någon mer som vet att han ska fria men inte när?

• Svar på tråden Förlovning...
  • Dior_star

Det var samma här. gick bara å väntade.
    Vi har både vart i Nice å jag har fyllt år i sommar, väntade med spänning å trodde att NU!!!
    men så hände det. på min födelsedagsfest som var en vecka efter min födelsedag.
    inför 30 pers gick han ner på knä å förändrade hela mitt liv...

• sagogrynet82

ÅÅ vad romantiskt och gulligt!
    Det pirrar i hela mig att bara tänka tanken på hur det kommer att gå till? Jag vet att han har planerat någonting, men ingen aning vad.. så det är väl bara att vänta och se?

hehe... hoppas ni får en underbar förlovning och ett underbart bröllop och ett underbart liv tillsammans med massor av kärlek. Lycka till! =)

När ska ni gifta er?

• Dior_star

ja det var en helt obeskrivlig känsla.
    jag var som du, visste att han planerat, men inte vad!
    inte heller hans stil att göra det inför så mkt folk. men som sagt, man slutar aldrig att förvånas
    vi kommer att gifta oss i juni. kyrka bokad.
    Bor ni i GBG?

• sagogrynet82

Dior_star nej tyvärr det hade varit önskvärt, men vi bor i Umeå... ;)

hehe... vi har tänkt bröllop om två år då har vi hunnit spara, just nu är vi studenter och ekonomin tillåter inte detta om ett år är vi färdigutbildade har båda jobb på gång, så inom två år... mer än så har vi liksom inte bestämt. HUr gammal är du?

• Dior_star

Ah ok..men då har ni verkligen nåt att se fram emot
    jag e 30...å du?

• sagogrynet82

jag är 24, 25 i september... ;)

• bupan

här är en til som bara går och vääääntar.. vi har varit förlovade i mer än ett år men då det bestämdes var vi båda överens om att det "bara var en förlovning utan bröllop planerat", nu har vi pratat om bröllop nästa sommar. vi båda vill ha en andra förlovning eller vad man ska kalla det, ett frieri på knä..hmm.. nu har jag trott i två veckor att det ska ske nästan varje dag men aldriiiig händer något. igår kunde jag inte hålla mig längre utan babblade om det men då tittade han bara på mig och bad mig vara tyst med en finurlig blick.. hmm undrar vad som ska ske i helgen.. denna väntan är tuff!!!

• lycklig blivande fru

Trevligt, den kommer nog när du minst anar det.

• sagogrynet82

bupan.. hej bupan vet precis hur det känns, jag kan heller inte hålla mig riktigt ibland och pratar om det, och den där finurliga blickan... ååå man blir tokig! Håller tummarna att det blir i helgen då... hoppas det blir det för mig också, känns som det är något på g nu till helgen när vi får lön och allt... men men.. man vet aldrig, jag får helt enkelt fortsätta med att göra mig extra fin i fall det händer när man minst anardet ;) Bupan... du måste skriva och berätta om det blir av till helgen och berätta hur dte gick till.. :)

• Maggies

Vi har pratat lite om förlovning, men inget bestämt alls. Han har frågat om jag ville vara med och planera eller om han skulle fixa det själv. Känns galet bra och lite pirrigt än om det kanske dröjer år innan det blir av. Har i alla fall fastnat här och det verkar inte gå att komma härifrån heller.

Svar på tråden Förlovning...