• Novia_2006

Hippad!

I lördags blev jag hippad!

Blev hämtad på morgonen, så när jag kom ut ur duschen så stod min lillasyster, min kusin o min kompis. Hahaha, tur att man kom ut med handduk!

Där fick jag ha ögonbindel på mig och så blev jag påklädd. TAADAA, och så blev jag en Maya* (geting) med tiara och slöja. Resten av tjejerna stod och väntade på oss vid t-banan.

Så om ni såg en söt geting åka tunnelbana, gå runt o sälja pussar vid kungsträdgården, stå och showa utanför Gallerian eller bett om kärleksråd vid Sergels torg så var det jag!

Sedan blev det middag med diverse shower!
    Samma dag hade min m2b sin svensexa.

*Getingen Maya (La Abeja Maya) var en tecknadeserie som gick i Chile (flyttade till Sverige när jag var 6 år) som jag älskade. För de nyfikna lägger jag till en länk:

www.youtube.com/watch

• Svar på tråden Hippad!
  • Hejsan

de lät ju som en riktig kanon dag!
    får man fråga om ni hade ngr roliga lekar på kvällen eller nåt? ska själv ordna möhippa till min syster. allt e fixat men skulle gärna vilja ha lite "små lekar" oxå

• Novia_2006

En av dom roligaste momenten under kvällen var då jag fick svara på en massa frågor som dom redan hade ställt till min m2b.

Då skulle jag svara på frågor som:

Vad heter han i andra namn?
    Vilken är hans favorit film?
    Vart kysstes ni för första gången?
    Hur många barn har ni planerat att ha?
    Vad är hans favorit kroppsdel på dig?

Hahaha, det var verkligen jätte roligt!

• Nollan123

Maija heter den där getingen i finland.. den gick på tv där också då jag var liten, så jag minns det själv - kanonbra :)

Svar på tråden Hippad!