Inlägg från: jespers darling |Visa alla inlägg
  • jespers darling

    Vänner Lund tråd 4

    Jaså, här är ni

    Jag mitt nöt har bara kollat in på mina favoriter och konstaterat att ingen skrivit

    Jag kommer gärna hem till dig Izunia på fika.
    Ni var såå vackra på bilderna.

  • jespers darling

    Jag är för tillfället dunderförkyld, men hoppas att jag är frisk på fredag om vi ska fika då.

  • jespers darling

    Jag passar imorgon. Är inte riktigt kry än... ha så skoj

  • jespers darling

    Hej alla! Nu ska min brudtärnockså gifta sig. Och jag ska vara deras bröllopskoordinator Skitkul!!

    Det låter roligt med spelkväll... om det finns plats för mig också så hänger jag gärna med. Älskar spel

  • jespers darling

    Hej alla!!

    Måste bara skriva av mig

    Min ena tärna ska gifta sig! Det är såklart jättekul

    Vi var och tittade på klänningar tillsammans med hennes syster och mamma igår. Och då pratar de om vad tärnorna ska ha på sig.

    Jag trodde då att jag skulle bli tillfrågad att vara tärna på hennes bröllop.
    Men hon ska ha sin syster och en annan tjej som vi gick på högstadiet med. Som bor i Göteborg och som hon inte träffat på nästan ett år.
    Är jag fruktansvärt dum som känner mig ledsen över detta...?

    Jag trodde verkligen att jag skulle bli tillfrågad...

    Men jag är visst inte värd den äran.

    Hon ska bara veta hur mycket jag ställde upp för henne när hon var tärna till mig.
    Jag rättade klädvalet till mina tre tärnor efter henne, eftersom hon hade den största storleken, och hon hade minst pengar så jag betalade en stor del av deras kläder.
    Är detta tacken
    Fy vad jag skäms över mina känslor, men jag kan inte hjälpa det.

    Det kändes som att anledningen till att jag fick vara med och titta på klänningar var för att jag har körkort och bil och därför kunde köra till butikerna

    Sorry att det blev så långt, kände att jag behövde ventilera mig lite

  • jespers darling

    Tack all för era uppmuntrande ord. Nu känner jag mig inte så hemsk som tycker och tänker så här.

    Hon sa att hon eventuellt hade ett annat "uppdrag" åt mig. Att vara toastmadame... Men jag ser inte det som en ära, mer en börda
    Nä, jag kommer nog att tacka nej till "toastmadameriet" och vara en "vanlig gäst" istället.

    Synd att man missar allt det där mysiga som brud och tärnor gör ihopa...
    men men, nu vet man väl sitt värde i hennes ögon

  • jespers darling

    pov

    Jag har inte meddelat vad jag bestämt mig för än.
    Så du tycker att jag borde ta an uppdraget?
    Ja.. det borde jag kanske. Det finns nog ingen bättre än jag på det

  • jespers darling

    Hej tjejer!
    Nu är det bara en vecka kvar innan vi åker på bröllopsresa
    Jag börjar få lite resfeber... men det får jag bara jag ska över till Danmark

    Izunia, har ni varit iväg på er resa än?

  • jespers darling

    Izunia
    Vi åker också med Explorer
    Så jag kan berätta hur det var när jag kommit hem igen den 23 november

    Vilken tripp åker ni?
    Vi åker den östra rutten: Miami-Puerto Rico-St Maarten-St Thomas-Bahamas-Miami

    Vad ska ni ha för hytt?
    Vi ska ha en balkonghytt i aktern

  • jespers darling

    Izunia

    Vi har faktiskt inte bokat några utflykter. Vi ska nog inte göra det heller. Vi väljer att bara gå och strosa och ta det lugnt.

    Jag trodde att ni skulle åka den västra rutten, till Mexico och Cayman-islands?

  • jespers darling

    Vi har ett superior mrd balkong-rum

    Hytt 6390, däck 6

    Vilket hyttnr har ni?

  • jespers darling

    fel av mig, vi bor visst i en deluxe med balkong. fint ska det va

    förresten så finns det väldigt få hytter utan balkong, så jag tror nästan att ni har balkong ändå.

  • jespers darling

    Hej tjejer!
    Jag är för tillfället i New York, kommer hem på torsdag.

    Izunia--->
    Kryssningen var UNDERBAR!!!!!
    Explorer är en helt otrolig båt. All personal är supertrevlig och allt är bara såå bra.

    Lite tips angående rutterna och ports-of-call:
    Ska du shoppa smycken, diamanter och andra stenar, så gör det helst på St Maarten eller i Puerto Rico.
    På St Thomas var vi på stranden, för att shoppingen är för dyr där. De har en strand som är topp 10 i världen: Magens Bay.
    Nassau var mest skit... smutsigt och påträngande folk.

    Övergripande var det en helt fantastisk resa. Gör mer än gärna om den

Svar på tråden Vänner Lund tråd 4