Inlägg från: Skånebrud 070707 |Visa alla inlägg
  • Skånebrud 070707

Vänner Lund tråd 4

Izunia, Var har du köpt din sagolika klänning eller är den uppsydd hos en sömmerska?
    Du var verkligen jättevacker!
    Var ni nöjda med er fotograf, någon ni kan rekommendera?
    Är det några på denna länk som skall gifta sig först nästa år?

• Skånebrud 070707

Izunia, Ni hade honom hela dagen, vad blev det prismässigt?
    Tog ni även hjälp från dem att videofilma?

Attans med klänningen, då din klänning var trasig så antar jag att den inte heller är till salu...

• Skånebrud 070707

Izunia, Du skickade några länkar på din underbara klänning som fanns på ebay tidigare. Nu har jag hittat min drömklänning Benjamin Roberts 708 (hade aldrig trott det innan jag provade den) men priset var drygt 13.000 kr på Bröllopskällan i Sthlm, hittar den inte på ebay men har du några andra tips på var man kan köpa klänningar via nätet när det är en speciell som man är ute efter?
    Har mailat några butiker i England för att höra deras pris (har vänner som kan köpa den där) men sedan kände jag mig handikappad om var man kan söka...

Kan även tänka mig att köpa den begagnad...

Tusen tack på förhand!

• Skånebrud 070707

Izunia, Tusen tack för hjälpen!
    Då skall jag börja söka...

• Skånebrud 070707

Izunia,
    Vad använde ni er av för band på festen och vad kostade de?
    Är ju helt villrådig vad gäller band och de känns ju som en viktig del av bröllopet...

• Skånebrud 070707

Izunia, o då förstår jag.
    Min sambo har sagt att han skall fixa det hela nu, så vi får väl se vad det blir...
    Har ni förresten fått era bilder från fotografen ännu? Även vi har valt Hans-Christian Stoltz, så det är intressant att veta hur låg tid det tar efter bröllopet innan man får bilderna.

Svar på tråden Vänner Lund tråd 4