• carolina22

hjälp med frieri

vi har pratat om förlovning länge. men han säger att han vill inte fråga, men säger ja om jag frågar... vi ska till thailand nu i december. funderar på att göra en av de dagarna lite extra mysig o fria på något sätt. tex under ett vatten fall eller liknande. behöver hjälp på förslag.

• Svar på tråden hjälp med frieri
  • nyförlovad 3 juni

om han inte vill fråga behöver väl inte du göra det såå speciellt heller? under ett vattenfall lät fint, välj ut ett tillfälle när det känns rätt och fråga bara. svårt att förbereda nåt därborta i alla fall.

förlovningen blir ju lika fin oavsett om ni gör den till värsta grejen elle om du bara frågar och han säger ja och ni firar med lite middag. kör på bara tycker jag...

• Cavatina

Jag var i Grekland och såg en kille som snorklade som tusan 10-15 meter ut från stranden, han dök och dök och höll på läääänge med nåt projekt. Tillslut blev jag så nyfiken att jag snorklade förbi för att se vad han höll på med, det visade sig att han höll på att skriva tjejens namn med hjärta runt med vita stenar mot den svarta lava-bottensanden. Gulligt tyckte jag! Själva idén kan man kanske inspireras av....?

Svar på tråden hjälp med frieri