• bullisklubben

Bullisklubben gift!!!! BILDER

Nu är vi äntligen gifta! Vilken underbar dag vi hade! Allt gick perfekt!

15/7-06
    Dagen började med att jag blev hämtad av min tärna (lillsyrran) och så åkte vi till salong Puder för att göra mig fin! Blev väldigt nöjd med hår och smink och naglar och så är det ju så gulliga där!

Efter det så åkte vi till Katarina kyrka och träffade min då blivande man och vår bestman och vår bröllopsfina hund! Såklart hunden måste vara med på kort också
    Där var även vår fotograf Linda Broström Cabrera som fotade ända till festen började! Fantastiska bilder och världens gulligaste att samarbeta med!

Vi hann bli rätt nervösa innan vigseln satte igång men trots alla nerver så gick det jättebra! Prästen Lennart Karp var så lugn och härlig och höll en jättevacker vigselakt! Vi sa rätt och ingen trillade på näsan Vår vän Lisa sjöng fantastiskt och vår vän Ivar spelade fantastiskt till. Jag klarade att hålla mig från tårar men min man grät för oss båda

Efter alla gratulationer på kyrkbacken och mer fotografering så gav vi oss av i vår kompis Gurras helcoola bil! Den var pyntad enligt konstens alla med flaggor, rosor, Moet och jordgubbar! Helt galet roligt! Vi åkte tutandes till Skeppsholmen och "Krogkonst" där festen var. Varma rekommendationer! Finns absolut inget att klaga på, riktiga proffs, supergod mat, kalasservice, riktigt prisvärt och vackert läge!
    Min kompis Louise Lagerfeldt (skrutthumlan här på Bröllopstorget) hade dukat lokalen helt otroligt fint! Hon är så duktig!!!

För att inte bli för långdragen så blev det brudskål med 2 sortets snittar, 3-rätters med goda viner, bröllopsbakelser med kaffe & Avec, paaaaarty med suveräna DJ Nöjesmästaren från Showfabriken (ALLA dansade, grym DJ), vickning och hemgång strax efter 02.00.

Underbar natt på hotel Reisen... med bubbel i glas och kar och vickning och utcheck 16.00 dagen efter!

STORT TACK för all hjälp med planering och tips från alla på bröllopstorget! Hade inte fått till det så bra utan all hjälp!

Här kommer fotografen Linda Broström Cabreras bilder!
    www.20060715.1.lindisima.se/
    www.20060715.2.lindisima.se/
    hennes egna hemsida är: www.lindisima.se

Kramar bullisklubben

• Svar på tråden Bullisklubben gift!!!! BILDER
  • LKU

Åååh så fina ni var, blir alldeles lyrisk. Fantastiska bilder! Fjärilen var verkligen underbar och annorlunda. Fin idé! Gillar upplägget av foton, smidigt och snyggt. Grattis!!

• Lillamig

Fantastiska bilder - undrar precis som Majs över pris etc och var du hittat den vackra klänningen?!!

• madelyn

Jättefina bilder! Är det en Aspera klänning du har?

• Gemma

Grattis, härliga bilder! Och oj vilken god klänningssmak du har ;)

• Gemma

...och supergulligt med den lilla fjärilen i håret. Snygg man har du också hittat. Ja, sammanfattningsvis: Snyggt!

• Jenny_Åland

Grattis !! :D Och vilka fina bilder. Även jag blir övertygad om att min blivande blir snyggast i kostym ;) Klänningen passade dej jättebra :)

• Pepparmyntan

Stort grattis. Vilka underbara bilder. Jattefin klanning, bukett och frisyr.

• jocelyn

Stämmer in i lovsången...Underbara bilder! Ni är verkligen fina! Supervacker frisyr och klänning, bland det snyggaste jag sett här på BT tror jag...

Vad är det för märke på klänningen?

• onsdag i oktober

Åhhh så fina ni var. Tror nog att de är de vackraste bilder jag sett. Gillar att ni tittar mycket på varann och att fotografen fångat känslan mellan er.
    Ett stort Grattis till er båda.

• bullisklubben

Oj oj oj vad mycket snälla ord, vad GLAD jag blir Tack alla gulliga! Härligt att några såg vilken vacker hund jag har också
    Ska försöka svara på alla frågor:

Majs Sthlm
    Tusen tack! Min mans kostym är hans gamla (2 år) examenskostym Vet faktiskt inte vart han köpt den, kan höra med honom när han kommer hem. Visst är den jäkligt snygg!
    Vad fotografen tar kan hon nog bättre svara på själv, det är så svårt att säga eftersom hon skräddarsyr. Men hon är definitivt INTE dyr! Vi har bara gott att säga om henne och bilderna!
    Mitt hår är hopplöst spikrakt, de la på spolar och satte fast löshår med nålar. Hår + Make gick på 1700 kr inkl. konsultation och det satt som en smäck! Fattar fortfarande inte hur i hela friden de fick mitt hår att se ut så där
    Fjärilen är en blompinne som jag knipsat av, hittade den på en inredingsbutik här på Södermalm.

Here comes the bride! & madelyn & Lillamig & jocelyn
    Tack tack tack!! Min klänning är köpt på Debenhams, den är designad av Jasper Conran! Köpte den på rea för 4200 pix! Det var den första klänningen jag provade och älskade den från första stund!

Stor kram från en glad bullisklubben!

Svar på tråden Bullisklubben gift!!!! BILDER